וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של מייקל ג'קסון יועמד לדין באשמת הריגה

בתום שימוע שנמשך שישה ימים קבע בית המשפט בלוס אנג'לס כי ישנן מספיק ראיות על מנת להעמיד לדין את רופאו האישי של מייקל ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי, באשמת הריגת הזמר הנערץ

שופט בית המשפט בלוס אנג'לס, מייקל פסטור, הודיע הלילה (רביעי) כי ישנן מספיק ראיות על מנת להעמיד לדין את קונראד מוריי, רופאו האישי של הזמר מייקל ג'קסון, בגין הריגתו. זאת, לאחר שימוע שארך שישה ימים, ובו העידו 20 עדים מטעם התביעה. פרקליטיו של מוריי לא זימנו עדים מטעמו להעיד. טרם נקבע המועד המדוייק בו ייפתח משפטו של מוריי. כמו כן, הושעה רישיונו של מוריי לעסוק כרופא.

בדברי הסיכום לשימוע אמר התובע מטעם המדינה, דיוויד וולגרן
כי "זה לא היה זמנו של מייקל ג'קסון למות. מייקל ג'קסון לא נמצא עמנו היום בשל הרשלנות וההתנהגות חסרת האחריות של ד"ר מוריי". במהלך השימוע, סקרו העדים בעיקר את טיפולו של מוריי בג'קסון בשעותיו האחרונות. וולגרן התייחס לרגעים הללו וטען כי "מוריי היה עסוק יותר בלהסתיר ראיות מאשר בלעזור לג'קסון".

בהצהרת הפתיחה בשימוע, אמר וולגרן כי ג'קסון לא היה בין החיים כשהפרמדיקים הגיעו לביתו בלוס אנג'לס. לדבריו, ג'קסון מת כתוצאה מזריקת הפרופופול שנתן לו ד"ר מוריי, שלאחר מכן גם ביצע החייאה בזמר המנוח באופן רשלני. בנוסף, טען וולגרן, ד"ר מוריי ביקש משומר ראש בבית לסייע לו בהסתרת ראיות שיקשרו אותו להזרקת חומר הפרופופול. כמו כן דווח כי הפרמדיקים טענו שיש לקבוע את מותו של ג'קסון בבית, אולם ד"ר מוריי סירב והתעקש שייקחו אותו לבית החולים. להערכתם, ג'קסון היה מת במשך שעה עד שמותו הוכרז למעשה.

התובע אף הוסיף כי ד"ר מוריי העניק לג'קסון זריקות פרופופול במשך חודשיים, בהם לא דיווח לרופאים אחרים שטיפלו בג'קסון אודות הטיפול. חמור מכך - גם כשג'קסון נלקח לבית החולים במצב קריטי לכאורה, ד"ר מוריי עדיין לא דיווח על הטיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully