וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נחקר ברשות המיסים

לילה אודינייב

16.1.2011 / 16:26

הזמר הגיע היום למשרדי החקירות של הרשות, לטענת אנשיו במסגרת הליך שיזמה חברת ההפקות שלו, ליאם הפקות, שמסרה בתגובה: "אנו מקווים שההליך יסתיים בקרוב"

הזמר אייל גולן נחקר היום (ראשון) ברשות המיסים. על פי הדיווח בקול ישראל, גולן נחקר בחשד להעלמות מס. ברשות המיסים סירבו להתייחס לפרטים.

מליאם הפקות, חברת ההפקות של גולן, נמסר: "זהו הליך שרשות המע"מ מנהלת איתנו מזה מספר חודשים, החברה יזמה את ההליך ומשתפת איתו פעולה באופן מלא כבר שישה חודשים, מאז החלה הבדיקה שאנו יזמנו מול רשות המע"מ. אנו מקווים שההליך יסתיים בקרוב ומדגישים שאנו אלו שפנינו לרשות לבדוק את הספרים של החברה".

אייל גולן נחשב בשנים האחרונות לזמר המצליח בישראל. גולן הופיע בקיץ שעבר בהיכל נוקיה מספר פעמים ובשנה שלפני כן בקיסריה לא פחות מ-12 פעמים, הופעות שהניבו לו סכומי כסף נכבדים, אשר מיקמו אותו בצמרת האמנים המרוויחים בישראל. מקור רווח נוסף של גולן הוא אירועי שמחה פרטיים, עבורם מרוויח גולן גם סכומים הנחשבים לגבוהים בתעשייה.

המקרה של גולן הוא המשך לחקירות קודמות של אמנים מהז'אנר הים תיכוני בנושאי מס שונים. לגולן קדמו, בין השאר, קובי פרץ ומשה פרץ, אשר נעצרו על ידי הרשות בחשד להעלמות מס בהיקפים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully