וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת רצח ג'וליאנו מר בג'נין: "פעיל חמאס נעצר"

פעיל חמאס נעצר בידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים בחשד למעורבות ברצח השחקן והיוצר הישראלי-ערבי בג'נין. הלווייתו של מר תיערך מחר בשעה 16:00 בבית העלמין בקיבוץ רמות מנשה

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים עצרו הבוקר (שלישי) בג'נין פעיל חמאס בחשד למעורבות ברצח השחקן והיוצר הישראלי-ערבי ג'וליאנו מר חמיס סמוך לתיאטרון "החופש" בעיר. בקול ישראל דווח כי הפעיל נלקח לחקירה כוחות הביטחון הפלסטיניים. בתוך כך דיווחו סוכנויות הידיעות הפלסטיניות כי כוחות של צה"ל נכנסו הבוקר לג'נין כדי לחקור את הירצחו של מר. בדיווחים נמסר כי הכוחות הציבו מחסום בכניסה לעיר וכן ערכו תחקורים של אזרחים פלסטיניים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בעקבות אירוע הרצח אתמול, ביצע כוח צה"ל במהלך הלילה סיור בעיר ג'נין. לא בוצעו מעצרים או חקירות במהלך הסיור".

הלווייתו של מר תיערך מחר בבית העלמין בקיבוץ רמות מנשה בשעה 16:00 אחר הצהריים. קודם לכן ייערך טקס לזכרו בתיאטרון "אלמידן" בחיפה בהשתתפות חבריו וקרוביו.

מפקד גדודי חללי אל-אקצא בג'נין לשעבר וחברו הקרוב של מר, זכריא זביידי, העריך כי מר נרצח על ידי פלסטיני שנתמך בידי ארגון גדול. "מאחורי מי שביצע את המעשה הזה עומד ארגון בגודל של מדינה", אמר זביידי בראיון לקול ישראל. הוא העריך כי הרצח בוצע על רקע פוליטי ולא על רקע אישי וסיפר כי אמש בוצעו כ-20 מעצרים נוספים, אך העצור האחרון הוא "החשוד העיקרי ברצח".

זביידי: "אני מתכוון לנקום"

זביידי, אצלו התגורר מר יחד עם אשתו וילדיו, מרגיש שאיבד יותר מעוד חבר. "בזמן ההתנקשות הייתי בבית וקיבלתי את הבשורה מאדם שהיה בתיאטרון. ג'ול היה כמו אח שלי, אמא שלו הייתה אמא שלי", סיפר זביידי. "אני לא אסלח למי שעשה את זה ואני מתכוון לנקום. הלכתי בדרך התרבות של ג'ול ולא אחזור להשתמש בנשק". זביידי נשאל האם אינו מפחד שינסו לחסל גם אותו ואמר כי "אני לא מפחד למות. אני פוחד על האנשים שעומדים לצדי".

מר נורה אתמול אחר הצהריים למוות באזור תיאטרון "החופש" אותו הקים בג'נין. על פי מספר דיווחים בכלי תקשורת פלסטינים, ארבעה חמושים ירו עשרות כדורים לעבר רכבו של מר, בכניסה למחנה הפליטים בג'נין והוא מת במקום. כוחות ההצלה הפלסטינים דיווחו על עשרות כדורים שננעצו בגופו של מר ועל אישה נוספת שנפצעה בתקרית. לעומת דיווח זה, סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי מר נורה על ידי רעול פנים אחד בלבד, שירה בו חמישה כדורים מטווח קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully