וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאליטי לשעבר חשוד שאנס צעירה בת 17

איילה חננאל

1.6.2011 / 12:25

בן 20 ממרכז הארץ, שכיכב בעבר בתכנית ריאליטי פופולרית, חשוד שאנס באכזריות נערה בת 17 שהגיעה לביתו. בית המשפט שלח אותו למעצר בית בן חמישה ימים והוציא צו איסור פרסום על שמו

בן 20 ממרכז הארץ נעצר אתמול (שלישי) בחשד שאנס וביצע מעשה סדום בנערה בת 17 מאזור קריית אונו. על פי החשד, הוא הזמין את הצעירה לביתו לפני כשבוע, ותקף אותה באכזריות. החשוד, שהשתתף בעבר בתכנית ריאליטי פופולרית, הובא בצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב שם שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. כמו כן, הוצא צו איסור פרסום על שמו.

מקורבים לצעיר דחו את החשדות והוסיפו כי מדובר ב"צעירה שמבקשת להתפרסם על חשבונו".

מקרה נוסף בו נאשם צעיר באונס אירע ביום העצמאות האחרון. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש לפני כשבוע כתב אישום נגד תושב העיר בן 20, הנאשם באונס חיילת ביום העצמאות. על פי כתב האישום, הצעיר והמתלוננת בילו יחד עם בני משפחה בפארק ציבורי סמוך לביתו, ולאחר מכן עלו אל דירתו כשהמתלוננת ביקשה להחליף את בגדיה. כשהיו השניים בדירה נישק אותה הנאשם, השליכה על המיטה - ואנס אותה, תוך שהוא סוטר על פניה ומאיים עליה שלא תזעק לעזרה.

מקרה דומה נוסף אירע בתחילת חודש מאי כאשר צעיר בן 20 תושב כפר קאסם נעצר על ידי משטרת ראש העין, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר נשים במהלך מספר שבועות. הצעיר נעצר לאחר שעל פי החשד תקף מינית אישה בפארק "כפר סיביל". היא הזעיקה למקום את כוחות המשטרה אשר איתרו את התוקף.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully