וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט ישיק מותג אופנה חדש

לירוי שופן

19.7.2011 / 18:57

הראפר המפורסם, שרגיל לקשט את השורות הראשונות בכל תצוגת אופנה נחשבת, ישיק בשבוע האופנה הקרוב של ניו יורק לייבל חדש בשיתוף מעצבת בריטית

עכשיו זה כבר כמעט רשמי – קניה ווסט עובר מהשורה הראשונה של תצוגות האופנה הנחשבות בעולם אל מאחורי הקלעים. הראפר המוערך, שמגלה תעוזה גדולה יותר באופנה מאשר במוזיקה - ולראייה אף הופיע בפסטיבל קואצ'לה האחרון בחולצת נשים של 'סלין' - יחשוף בשבוע האופנה הקרוב של ניו יורק קו אופנה חדש, שיצר בשיתוף פעולה עם המעצבת הבריטית לואיז גולדין, עליו הם שקדו חודשים, הן בלונדון והן בניו יורק.

קניה ווסט בתצוגת חורף 2010 של לואי ויטון לגברים בפריז, עם מרק ג'ייקובס. Eric Ryan, GettyImages
קניה ווסט עם מרק ג'ייקובס. יצרו ביחד קולקציית סניקרס עבור לואי ויטון/GettyImages, Eric Ryan

את עצם קיומו של המותג, חשפה בסוף השבוע האחרון לואיז וילסון, אחת המרצות הבכירות בבית הספר היוקרתי לעיצוב אופנה בלונדון סנטל סיינט מרטינס, בראיון שהעניקה לעיתון 'גרדיאן'. "אני יכולה לאשר שקניה ביקר אותי פעמיים בסיינט מרטינס, ושוחחנו קצרות על שיתוף הפעולה הזה... אני מכירה אותו מזה שנתיים, והוא ידען בצורה יוצאת דופן בכל הקשור לאופנה. הוא תופעה גלובלית ואדם מעניין מאוד. אני חושבת שאנחנו יכולים לצפות לקולקציה מגובשת ועתירת מחשבה".

זהו אינו הניסיון הראשון של ווסט (34) בעולם האופנה. לפני כשנתיים חבר אל מרק ג'ייקובס לטובת קולקציית סניקרס עבור לואי ויטון, ואף נודע כי הוא בילה זמן לא קטן בסטודיו לעיצוב של מותגים ומעצבי-על כמו פנדי או רף סימונס. זאת ועוד, לפני מספר חודשים השיק יחד עם הקולקטיב הצרפתי M/M קולקציה של צעיפי משי, שהתכתבו עם הציורים שעיטרו את עטיפת אלבומו האחרון. הקו שיצר יחד עם גולדין, ושאמור להיחשף כאמור בספטמבר הקרוב, מיועד לנשים וימוקם ברף אופנת היוקרה.

גולדין (30), אמנם לא הציגה בשני שבועות האופנה האחרונים של לונדון, אך נחשבת לאחד הכישרונות הגדולים של העיר, והיא מתמחה בעיצובי סריגה וטכניקה מורכבת היוצרת צלליות חדות וא-נורמטיביות. ייתכן, כי שיתוף הפעולה עם ווסט, נובע מרצונה לעבור אל תעשיית האופנה ניו יורק.

בנוסף, הצהובון הבריטי 'מירור' פרסם כי ווסט מעוניין בקייט מוס כפרזנטורית קו האופנה החדש. לא ניתן אישור לידיעה.

קניה ווסט ואמבר רוז בשבוע האופנה בפריז. Benoit Tessier, רויטרס
עם אמבר רוז, בשבוע האופנה של פריז/רויטרס, Benoit Tessier
  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully