וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: ערוץ 24 הוציא את ירון אילן לחופשה

אמילי גרינצווייג ויוני פרוים

29.8.2011 / 13:27

על פי כתב האישום אילן נעתר לבקשתה של מרגלית צנעני לקיים פגישה בינה לבין שלום דומרני. קשת מתייחסת לכתב האישום: "לא היתה פגיעה בתכנית 'כוכב נולד'"

עם פירסומו של כתב האישום נגד מרגלית צנעני הוחלט בערוץ 24 להוציא לחופשה את המגיש ירון אילן. אילן מגיש בערוץ את התכנית "כתר המזרח" יחד עם נופר מור ומהערוץ נמסר כי התכנית תצא לחופשה: ?לאור הכוונות והתוכניות אותן מגולל כתב האישום, שלשמחתנו לא התממשו, הוחלט לערוך לירון אילן בירור מקיף במשרדי הערוץ. עד לתום הבירור, תוכניתו תצא לחופשה ?. בשלב זה ישדר הערוץ ברצועה זו שידורים חוזרים.

על פי כתב האישום צנעני פנתה לירון אילן וביקשה ממנו כי יפעל לקיום פגישה בינה לבין שלום דומרני על מנת שיפעל ליישוב הסכסוך עם אמרגנה אסף אטדגי, בין היתר, גם בשל סירובו של אטדגי לחתום על פסק הבורר. אילן נעתר מיידית לבקשתה. בעקבות זאת, ובסמוך לכך, הגיעה צנעני יחד עם אילן אל ביתו של דומרני שם שוחחה עמו בדיסקרטיות אודות הסכסוך עם אטדגי.

זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת ההפקה טדי הפקות המפיקות את התכנית "כוכב נולד" התייחסו לכתב האישום שהוגש הבוקר נגד שופטת התכנית מרגלית צנעני: "פרשת מרגול מצערת. יחד עם זאת, חשוב להדגיש: מכתב האישום ומן המשטרה עולה בבירור כי בפועל לא הייתה כל פגיעה בתכנית 'כוכב נולד'. יתכן כי אכן היו כוונות כאלו או אחרות לגבי המתמודדים, אולם דבר לא התממש".

בכתב האישום נכתב בין היתר כי צנעני, "ניצלה את קשריה ומקום עבודתה בערוץ 2 כדי לאפשר לעבריינים "דריסת רגל בתעשיית הבידור".

עוד נמסר מקשת ומטדי הפקות: "כל מתמודדי העונה מיוצגים וחתומים בטדי הפקות לתקופה ארוכה. טדי הפקות היא המחליטה היחידה, לגבי המשך דרכם. אין לנו כל מידע לגבי כוונות אלו או אחרות. יחד עם זאת, יש לנו ידיעה ברורה לגבי העובדות הנוגעות לכוכב נולד".

חבריה של מרגול לתכנית "כוכב נולד" של קשת בהם יואב צפיר, צביקה הדר, צדי צרפתי ומירי מסיקה סרבו להתייחס לכתב האישום. יאיר ניצני אמר היום: "אני לא חשתי בזה, עוד מוקדם לי. אני צריך ללמוד את פרטי כתב האישום". ניצני התייחס ליחסיו עם צנעני ואמר: "היינו בקשרי עבודה".גם גל אוחובסקי שהופיע באולם בית המשפט לאחת מהארכות המעצר של צנעני סרב להתייחס לכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully