וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב טוב לך

אמילי גרינצווייג

4.9.2011 / 17:08

הזמר ליאור נרקיס נטש בזעם את צילומי ספיישל סוף השנה של ערוץ 10 לאחר שנעלב מהערה של דרור רפאל. ערוץ 10: "צר לנו שליאור נפגע מן הדברים"

ליאור נרקיס נטש את צילומי תכנית ספיישל סיום השנה של ערוץ 10, זאת מכיוון שנעלב מהערה של דרור רפאל, גם הוא אחד מהמשתתפים בתוכנית.

נרקיס הגיע הבוקר לצילומי "אז מה היה לנו?" תכנית אותה מגיש אורי גוטליב. במסגרת התכניות, מתבקשים חברי פאנל לענות על שאלות העוסקות באירועים שהתרחשו השנה בארץ ובחו"ל בתחומי אקטואליה, הבידור והספורט.

בין האירועים שעלו לדיון נדונו התבטאויותיו של הזמר יהורם גאון נגד המוזיקה המזרחית, שאמר בין היתר: "זה כזה זבל שהשטן לא ברא". אורי גוטליב הגיב על הדברים ואמר "מה שמפריע לי הוא הטון בו נאמרו הדברים" וחזר מספר פעמים על המילה זבל. דרור רפאל הגיב לאחריו ואמר: "אבל זה באמת זבל". בעקבות זאת הודיע נרקיס כי הוא עוזב את הצילומים.

רפאל ניסה לשכנע את נרקיס לחזור בו, התנצל בפניו ואף ביקש מההפקה התחייבות שלא ישדרו את המשפט שאמר. ההפקה התחייבה שלא להכניס את הדברים אבל נרקיס לא חזר בו. לבסוף החליטה ההפקה להמשיך בצילומים ללא נרקיס.

מערוץ 10 נמסר: "התכנית 'אז מה היה לנו?' עוסקת באופן הומוריסטית באירועי השנה האחרונה, בניהם גם ההתבטאויות של יהורם גאון בנוגע למוסיקה המזרחית. אנו אוהבים את כל סוגי המוזיקה וצר לנו שליאור נפגע מן הדברים." מאנשי יחסי הציבור של ליאור נרקיס לא התקבלה תגובה.

עוד השתתפו בצילומי התכנית היום: ליטל שוורץ, ג'ולייטה, איתי תורג'מן ואושרי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully