וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון חשף: "בכיר בישראל ניסה לאנוס את אשתי"

שני גורקביץ'

7.12.2011 / 10:22

בשידור חי של תכנית הבוקר של ערוץ 2, חשף שילון את ניסיון האונס שעברה לכאורה אשתו על ידי "אישיות ציבורית בכירה". הדברים נאמרו במסגרת סיקור אירועי כניסתו של משה קצב לכלא

העיתונאי דן שילון, מנחה התכנית "יום חדש" בערוץ 2, חשף הבוקר (רביעי) בשידור חי כי "איש בכיר מאוד במדינת ישראל" ניסה לאנוס את אשתו, מירי שילון. שילון חשף את הדברים במהלך דיון באולפן על כניסתו הצפויה לכלא של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, שהורשע באונס ובעבירות מין נוספות. שילון לא פירט ולא רמז במי מדובר, ולא ציין מתי אירעה, לכאורה, התקרית. כתב המשטרה של ערוץ 2, משה נוסבאום, שעלה לשידור מכלא מעשיהו, שם החל קצב את עונש מאסרו, עלה לשידור ואמר לשילון: "אני מאוד מעריך את מה שאמרת, ידעתי על הפרשה ולא חשבתי שאזכה לשמוע אותה". בתגובה לדבריו של נוסבאום, אמר שילון במהלך השידור: "חשפתי את הדברים מבלי לקבל את אישורה של אשתי ואני מתייסר על כך".

"מגיש טלוויזיה הוא לא רק מכונה", אמר שילון אחרי השידור לוואלה!, "והתוכנית הזאת, יש לה גוון אישי. אנחנו שם משמיעים את דעתנו ומדברים. עשיתי דבר לא מקובל וסיפרתי סיפור מהחיים שלי ושל רעייתי". שילון החליט לחשוף את ניסיון האונס שעברה אשתו לכאורה, לאחר שבמהלך תוכנית הבוקר, אמר מקורבו של קצב, כי הנשיא לשעבר "נאנס היום אונס קבוצתי על ידי עם ישראל ובית המשפט".

לדברי שילון, "בשלב מסוים הוא השתלח בצורה כזו בציבור הישראלי ובמערכת המשפט ואז הוא גם הטיל ספק ביושרן של המתלוננות וזה הביא אותי לומר את זה". על תחושותיו בעת חשיפת הדברים אמר שילון כי "זו לא אמירה קלה לי, מה גם שלא קיבלתי היתר מרעייתי, אבל עכשיו לאחר מעשה אני מרגיש שזה היה דבר נכון לעשות. אני מרגיש שהיה צריך לפתוח את המוגלה הזו".

"זו לא אמירה קלה לי"

מירי שילון היא דמות מוכרת בתקשורת הישראלית בזכות עצמה ומשמשת כמנחה, מפיקה ועורכת טלוויזיה. בשנת 2001 הנחו במשותף בני הזוג שילון תוכנית בשם "זוג בכותרות" בערוץ 10. התוכנית, שאירחה מדי שבוע פוליטיקאים ואושיות מוכרות מתחומי הבידור והתרבות באווירה קלילה, ירדה בתוך זמן קצר מהמסך.

לאחר ירידת התוכנית יצא הזוג, יחד עם שתי בנותיהם, לתקופת התאווררות בת שישה חודשים בארצות-הברית. מירי השתתפה לפני כעשור באופרת הסבון הישראלית "סיטי טאוור" וגילמה אשת תקשורת. בני הזוג מתגוררים בזכרון יעקב ולהם שתי בנות. לדן שילון יש בן ובת מנישואיו הראשונים.

עוד בנושא:
מאחורי סורג ובריח: משה קצב נכנס לכלא מעשיהו
א' ממשרד התיירות: "קשה לי לשמוח ביום הזה"
קצב לפני הכניסה לכלא: מוציאים אדם להורג, קברתם אדם חי

  • עוד באותו נושא:
  • דן שילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully