וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון: "מצטער שחשפתי ניסיון אונס אשתי"

30.12.2011 / 9:36

בפעם האחרונה שלו ושל טלי מורנו ב"בוקר חדש" של ערוץ 2, התנצל שילון על דבריו שהסעירו את המדינה: "זו היתה טעות"

דן שילון התנצל הבוקר (שישי) על שחשף בשידור חי את נסיון האונס של אשתו, מירי שילון. שילון אמר את הדברים בתוכנית האחרונה שלו ושל טלי מורנו כמגישי "בוקר חדש", תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2, קשת. "בנימה רצינית, אני רוצה לומר שאסור היה לי לחשוף את נסיון האונס של אשתי", אמר שילון. "לא שלטתי בעצמי ולא הייתי צריך לעשות את זה".

שילון חשף את הפרשה, בה לדברי שילון ניסה אדם בכיר בישראל להגדרתו לאנוס את אשתו, ביום כניסתו לכלא של הנשיא לשעבר משה קצב, שנידון ל-7 שנות מאסר לאחר שהורשע בשני מעשי אונס. שילון הגיב לדברי אחד ממקורבי קצב שניסה להגן עליו, ומיד עורר סערה. בשידור למחרת, סיפר שילון כי נפגש עם משפחתו של הבכיר, אך בחר שלא להרחיב עוד על הפרשה.

דן שילון וטלי מורנו עוזבים את "בוקר חדש" אחרי שנתיים בהם הגישו את התוכנית בימי השידור של קשת. יחליפו אותם, החל מיום ראשון, דליה מזור ויואב לימור. בתוכנית הפרידה נפרדו מהם מגישי תוכניות הבוקר של רשת, הילה קורח ואברי גלעד ואורלי וילנאי וגיא מרוז של ערץ 10. גם לונדון וקירשנבאום נפרדו מהשניים, כמו גם מנחי תוכניות בוקר לשעבר דוגמת דני קושמרו, מני פאר, אפרת רייטן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully