וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד חוששת לגורל הנסיך שנקבר תחת מפולת השלגים

בית המלוכה הודיע כי מצבו של הנסיך יוהאן פריסו, בנה השני של המלכה שנקבר תחת מפולת שלגים בתאונת סקי באלפים, לא הורע במהלך הלילה - אך עם זאת "הוא לא יצא מכלל סכנה"

הולנד חוששת כולה לגורל הנסיך: בית המלוכה ההולנדי פרסם היום (שבת) הצהרה לפיה הנסיך יוהאן פריסו, בנה של המלכה ביאטריקס, "עדיין לא יצא מכלל סכנה". פריסו נקבר אתמול תחת מפולת שלגים בהרי האלפים באוסטריה ומצבו הוגדר קריטי, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. הנסיך מאושפז בבית החולים האוניברסיטאי באינסברוק שבאוסטריה. עוד נמסר מבית המלוכה כי מצבו של הנסיך לא הורע במהלך הלילה.

הנסיך יוהאן פריסו חולץ אתמול בבוקר על ידי כוחות חילוץ אוסטרים שהוזעקו אל המקום שבו עורכת משפחת המלוכה ההולנדית את חופשת הסקי השנתית שלה. כפי הנראה, הנסיך גלש בשטח פתוח ולא במסלולים המאובטחים המוגדרים לכך. סוכנות הידיעות האוסטרית דיווחה כי הוא חולץ לאחר כ-20 דקות שבהן היה תחת מעטה שלג כבד - בגובה של כ-40 סנטימטרים, כשהוא מחוסר הכרה.

פריסו, בן ה-43, הוא בנה השני של מלכת הולנד ביאטריקס, ואינו אמור היה לרשת את כס המלוכה ביום מן הימים. המלכה ביאטריקס ואשתו, מייבל, נמצאות לצדו בבית החולים האוסטרי. עבור המלכה ביאטריקס מדובר באסון הכבד הרביעי בעשור האחרון, עם מותם של בעלה ושני הוריה ממחלות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully