וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולהם לא מגיע פרס?

26.2.2012 / 12:00

באיזה סרט מופיע ג'רמי לין וכיצד קשור טביב ל"הערת שוליים"? לקראת האוסקר, קישרנו דמויות ספורטיביות לסרטים המועמדים

הארטיסט

בכמה שורות: סיפור נפילתו של הכוכב (הפיקטיבי) מספר 1 של הוליווד האילמת ג'ורג' ולנטיין, שלא מאמין במעבר לקולנוע המדבר ולא מסוגל לבצע אותו כמו כולם בעיר הסרטים. במקביל לדעיכתו, מי שעולה לגדולה, גונבת ממנו את ההצגה ומותירה אותו חסר כל היא פפי מילר, בחורה צעירה ואלמונית, שג'ורג' עצמו לימד כל מה שצריך לדעת בדרך להצלחה.

בכמה מילים: כוכב עולה וכוכב נופל

המועמדים שלנו: ג'רמי לין וכרמלו אנתוני, איסק קואנקה וצ'אבי הרננדז, יוגב אוחיון וטל בורשטיין

היורשים

בכמה שורות: מאט קינג (ג'ורג' קלוני) הוא עורך דין מהאווי, שמתלבט יחד עם בני משפחתו הרבים האם למכור את הקרקע העצומה ששייכת להם לאיש נדל"ן שיבנה עליה דברים ויהרוס את הנוף. על הדרך, מאט גם מגלה משתי בנותיו המנוכרות לו, שלאשתו הגוססת היה רומן עם גבר אחר, שבמקרה הוא גם קרוב משפחה של אותו איש נדל"ן, מה שיגרום לו להרוויח הרבה כסף מהעסקה. כל הטלנובלה הזו מובילה את מאט לסערת רגשות ומסע של גילוי עצמי.

בכמה מילים: מתי אדם בוחר באהבה ומתי הוא בוחר בכסף?

המועמדים שלנו: לואיס פיגו (כסף), פייטון מאנינג (אהבה), לברון ג'יימס (כסף)

מאניבול

בכמה שורות: סיפורם של בילי בין (בראד פיט) וקבוצת הבייסבול הכושלת של אוקלנד. בעזרת שיטה חדשנית לתחילת המילניום, בין ועוזרו פיטר ברנד מחפשים שחקנים שנראים כושלים על הנייר, אך שילוב הנתונים והסטטיסטיקות המתקדמות שלהם יחד, יוצר קבוצה מנצחת, שמביאה לאוקלנד הישגים חסרי תקדים.

בכמה מילים: אפשר לנהל קבוצת ספורט גם בצורה אחרת

המועמדים שלנו: יעקב שחר, איזי שירצקי, אה, ובילי בין

קרוב להפליא ורועש להחריד

בכמה שורות: אוסקר הוא ילד ניו יורקי צעיר, שאביו תומס היה אחד מהקופצים מתוך ייאוש ממגדלי התאומים, ביום מתקפת הטרור ב-11/9. אוסקר, שהיה קשור מאוד לאביו, מוצא בכיס אחד המעילים שתומס הותיר אחריו מפתח מסתורי ומחליט שייעודו הוא למצוא את המנעול אליו שייך המפתח. הוא יוצא למסע ברחבי התפוח הגדול ולומד כל מיני דברים על החיים.

בכמה מילים: הסרט כל כך גרוע, עדיף שנתמקד בכותרת המשעשעת.

המועמדים שלנו: רון קופמן, נדב יעקבי, רן מלובני

הוגו

בכמה שורות: ב-1931 בצרפת, ילד יתום בשם הוגו, שגר ועובד בתחנת הרכבת ומנסה לתקן מודל של בובה מכנית שהשאיר לו אביו, פוגש בילדה צעירה, שהיא לגמרי במקרה נכדתו של ממציא השפה הקולנועית הראשון ז'ורז' מלייס הצרפתי. בנוסף, היא גם מחזיקה בחלק החסר להשלמת הבובה והעולם מגלה את מלייס מחדש.

בכמה מילים: סיפור פנטזיה על ענקים שחוזרים לקדמת הבמה.

המועמדים שלנו: מייקל ג'ורדן, מוחמד עלי, נסים כהן

סוס מלחמה

בכמה שורות: סיפורו של סייח צעיר שנולד בבריטניה, הופך לסוס קשוח וחכם ונודד בין שלל צבאות ואנשי אירופה במהלך מלחמת העולם הראשונה, תוך שהוא מנסה להתאחד עם הנער הכפרי, שאילף וגידל אותו ובעצמו הפך לחייל במלחמה.

בכמה מילים: סרט טיפוסי ומתקתק של סטיבן שפילברג על הרצון המתמיד לחזרה לבית המוכר

המועמדים שלנו: יוסי בניון בתקופת אייאקס, תיירי הנרי, יותם הלפרין

הערת שוליים

בכמה שורות: אב ובנו הם שני פרופסורים לחקר השפה העברית באוניברסיטת ירושלים. הבן אמור לזכות בפרס ישראל על עבודתו, אך האב מתבשר בטעות שהפרס יילך אליו. הבן מחליט שלא לשבור לאביו את הלב, למרות שזה מתנכל אליו ואילו האב מתחיל להבין את הטעות בעצמו עד לסיום המרגש.

בכמה מילים: מאבקי כוח וסודות בתוך המשפחה

המועמדים שלנו: אלי טביב ואוהדי/שחקני/אנשי/האפסנאי של הפועל תל אביב, דוויט הווארד וראשי אורלנדו מג'יק, מכבי פתח תקוה בעוד 20 שנה

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רמי לין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully