וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור ישיר: "שירים בכיכר" עם מיטב אמני ישראל

24.4.2012 / 20:30

וואלה! מעבירה בשידור חי מכיכר רבין את אירוע התרבות המסורתי. בין היתר, יופיעו עומר אדם, מוש בן ארי, נורית גלרון ורונה קינן. ברקע: מחאה על בחירת המנחה, יאיר לפיד

שידור חי מכיכר רבין בתל אביב

LIVE

(השידור - באדיבות ערוץ 10)

כמדי שנה, "שירים בכיכר", הטקס המסורתי של ערב יום הזיכרון, שנערך בכיכר רבין בתל אביב, מועבר הערב (שלישי) בשידור חי בוואלה! חדשות.

גם השנה, מנחה את הטקס יאיר לפיד, שיקריא קטעים בין השירים השונים. בשל הודעתו של לפיד על הקמת מפלגה, החליטו מנהלי גלי-צה"ל ורשת ג' שלא להעביר בשידור חי את הטקס. בג"ץ דחה אתמול על הסף עתירה שהוגשה למנוע מלפיד להנחות את הטקס, אך בעיקר מטעמים טכניים - בין היתר מכיוון שלפיד לא צורף כמשיב לעתירה.

בטקס, שנערך במעמד ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, משתתפים אמנים רבים שהוזמנו להופיע בו. בין השירים יוקרנו סרטונים שינציחו את זכרם של הנופלים במערכות ישראל ושל נפגעי פעולות האיבה.

בין היתר, לטקס הוזמנו להופיע מוש בן ארי, שיבצע את "שיר למעלות", ולאחר מכן יארח את נתן גושן לביצוע של "שער הרחמים". גושן יבצע את "הקיץ האחרון", והזמר עומר אדם יבצע את "לבכות לך". הזמרת רונה קינן תבצע את "שחקי שחקי" וכן את "לפנות ערב" לצד יוני רכטר, שיבצע גם את "חייל" שכתב עלי מוהר.

כמו כן, הזמרת נורית גלרון תבצע בטקס שני שירים - "אתה פה חסר לי" ו-"להתראות מתוק", ואמיר דדון ישיר את "שיר הרעות". דודו טסה ישיר את "ערב מול הגלעד", וזהבה בן תשיר את "אהבה אסורה". את האירוע ינעלו אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר, שלמה יידוב ושם טוב לוי עם "ימים לבנים" ו-"שיר של אחרי מלחמה".

למה עומר אדם צריך לבצע אביב גפן ב"שירים בכיכר"?
זהבה בן על הופעתה ב"שירים בכיכר": "מגיע לי לבצע שיר שלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully