וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס "כד החלב" הוענק לאורלי וילנאי וגיא מרוז: "להיות עיתונאי חברתי זה לא נוצץ"

15.5.2012 / 11:17

אורלי וילנאי, אשר נבצר ממנה להגיע לטקס בפסטיבל "שובר מסך" בשל מצבה הבריאותי: "כשמלווים אנשים, יש הבנה שצריך להודות כל יום על מה שיש ולא על מה שאין"

פרס "כד החלב" הוענק הבוקר (שלישי) לאורלי וילנאי וגיא מרוז במסגרת פסטיבל הטלוויזיה "שומר מסך", המתקיים במכללת עמק יזרעאל ומוענק מדי שנה לעיתונאים ואנשי טלוויזיה שבלטו בפעילותם. וילנאי ומרוז זכו באות הוקרה על מצוינות עיתונאית, עיתונאות פעילה בתחום החברתי ותרומה לחברה.

"בין אם זה אייטם על הרפורמה ברפואת הנפש או ניצולי שואה, הם לא יושבים שם כי זה מקצוע, לא כי הם מהתקשורת, הם יושבים שם כי אכפת להם", נומקה הבחירה בשניים. "אנחנו ישראלים, אנחנו ציניים ולא מאמינים לאף אחד – רק דבר אחד נוגע בנו בלב, וזה שלמישהו אכפת".

אביה של אורלי, העיתונאי שמעון וילנאי, אמר כי בתו שוחררה מבית החולים והיא חדורת מרץ ורצון והמשיך במפעל חייה. "אורלי וגיא, בעלה והחבר הכי טוב שלה, אתם ראויים לפרס יותר מכל", אמר וילנאי. "הם ממשיכים במאבק בלתי מתפשר בנושאים שונים ומגוונים. בקטל בדרכים, למען ניצולי שואה שיפור מוסדות המדינה כלפי האזרחים כולם. פעילותם הביאה לשינויים של ממש בהתנהלות הגופים השונים. תכנית הטלוויזיה תחת שמם בערוץ 10 הביאה במובנים רבים לשינוי פני הדברים בארצנו".

אורלי וילנאי, אשר נבצר ממנה להגיע לטקס בשל מצבה הבריאותי, דיברה לקהל בשיחה טלפונית והתקשתה לדבר מחמת ההתרגשות. "אני רוצה להגיד תודה רבה, ואני מבטיחה שעוד ניפגש המון", אמרה. גיא מרוז עלה להודות בשמה לסטודנטים שבחרו בשניים לקבלת הפרס. "אם בוער לכם שם בפנים לשנות, להשפיע ולנתב את הכוח לעשיית טוב – אתם תצליחו", מסרה וילנאי לסטודנטים. "להיות עיתונאי חברתי זה לא נוצץ ולרוב לא מתגמל, אבל כשאתה מלווה אנשים יום יום בתוך תהום החיים הפעורה – יש הבנה שצריך להודות כל יום על מה שיש ולא על מה שאין".

"תודה שהבעתם תמיכה בניסיון שלנו לעשות עיתונות מעט אחרת. אחרי שלושה אשפוזים רואים את החיים לגמרי אחרת, ולכן אני והחצי השני שלי רוצים להמליץ לכם ליהנות מהדרך. בידיים רועדות מעודף תרופות ובעיקר מהתרגשות – תודה רבה", מסרה באמצעות בן זוגה.

עוד ב"שובר מסך":
יונה ויזנטל: "הצרכנים רוצים לשבת מול הטלוויזיה, וזו השורה התחתונה"
במאי "עבודה ערבית": "בקשת פחדו ממינון השפה הערבית בסדרה"
בן כספית: "מעולם לא הייתה תקשורת כל כך אוהדת ראש ממשלה"
כוכב "חטופים": "לא נכון להשליך את הסדרה על גלעד שליט"
עוד ב"שובר מסך":
סער סקלי: "פסיכיאטר ב'האח הגדול' - טעות בשיקול הדעת"
עורכי "המירוץ למיליון": "האמריקאים רוצים לאמץ אלמנטים שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully