וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיק ג'אגר כבש את "סאטרדיי נייט לייב": כל הקטעים

20.5.2012 / 11:18

"סאטרדיי נייט לייב" סיימה עונה עם מיק ג'אגר, פו פייטרז, ארקייד פייר, ג'ף בק ופרידה מרגשת במיוחד מקריסטן וויג: צפו בכל הקטעים

כהרגלה, "סאטרדיי נייט לייב" הכינה פרק סיום עונה מושקע ומיוחד, כיאה לתוכנית השורדת לא פחות מ-37 עונות. לתפקיד המנחה נבחר מיק ג'אגר, סולן הרולינג סטונז, שהביא איתו חברים מוזיקליים מכובדים למדי: למנת הפתיחה, היו אלה ארקייד פייר, שביצעו עם ג'אגר את "The Last Time" של הרולינג סטונז.

אחר כך הצטרף ג'אגר למעריץ ותיק אחר שלו, דייב גרוהל ואת להקתו, פו פייטרז, לביצוע שיר אחר של הרולינג סטונז, "19th Nervous Breakdown".

ג'אגר כמובן נשא את מונולוג הפתיחה והשתתף בחלק מהמערכונים, אבל נראה שהקטע החריף ביותר מבחינה סאטירית היה הבלוז הפוליטי שחיבר ג'אגר, "Presidential Election Blues", אודות הקרב הצפוי בין אובמה לרומני. לקטע הזה הצטרף אליו הגיטריסט הוותיק ג'ף בק. "אם אתה רוצה לישון בבית הלבן, אתה צריך קצת אסטרטגיה, לגייס 100 מיליון דולר או שתסיים עמוק בחרא", שר ג'אגר.

אבל הקטע המרגש ביותר בתוכנית היה הפרידה מהכוכבת הבולטת שלה, קריסטן וויג, שאחרי הצלחת "מסיבת רווקות" שיצרה ופרויקטים נוספים שבדרך, החליטה לעזוב את החממה של לורן מייקלס וזכתה לקטע פרידה מרגש למדי, עם ג'אגר וארקייד פייר מבצעים את "She's A Rainbow" ו-"Ruby Tusday". גם ג'ון האם מ"מד מן" הגיעה להופעת אורח וגם סטיב מרטין הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully