וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: רקדנית הבטן שאוהבת את החתולה שלה יותר מכל גבר

א.ב דן

16.7.2012 / 10:25

מדור חי בסבבה מארח הפעם את מיטל סאסי, רקדנית בטן, יוצרת ודי ג'יי מוזיקה אוריינטלית. הקהל שלה בטוח שהיא ערבייה ורוצה להתחתן איתה, אבל היא חוזרת הביתה רק לחתולה שלה

11 בלילה, יום רביעי, מועדון "הקופסא" ברמת גן. המקום הומה גברים ונשים, חלקם ישובים לשולחנות וחלקם מפזזים לצלילי להיטים ערביים "אותנטיים" כשלרחבה פורצת בסערה רקדנית הבטן מיטל סאסי, שעד לפני דקות ספורות עמדה לשולחן התקלוט וכעת לובשת לבוש חושפני מסורתי. "זוז קצת, אתה מסתיר לי", אומר לי מישהו, ואני זז, "היי נשמה, אתה עוד יש לך שנים להתפרע, לי יש רק לשטוף את העיניים, אז בבקשה זוז!", אומר לי גבר אחר. הקהל באקסטזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטל סאסי וקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיטל מספרת שבהופעות כולם מודיעים לה שהם היו רוצים להתחתן איתה וללכת ישר ל"רבנות-קפריסין-רבנות-קפריסין. תגובה פופולרית אחרת שרודפת אותה בהופעות היא שחושבים שהיא ערבייה. "זה בגלל שאני יודעת את המילים. היו אפילו התערבויות אם אני ערבייה או לא".

איפה למדת ריקודי בטן?

"למדתי בלונדון, בישראל ובמצרים". מאחורי החזות הכובשת של מיטל מסתתרת יוצרת דעתנית, המתקלטת במסיבות ומנחה סדנאות, פמיניסטית ומטפלת מסורה ונאמנה בחתולה קרי, שבמקור היתה חתולת רחוב.

למיטל חשוב להדגיש שהיא צמחונית ולא מעשנת, "למה שאני אוכל חיות?", היא אומרת, "רקדנית בטן זה גם ככה על האש, ויש לי אחלה ויטמין B12 שבעולם. יין, בוטנים, חומוס, שקדים, קנאפה, פלאפל, טחינה, הרבה מים, לרקוד, לחייך - זה B12 שקיים אצלנו. אנחנו לא אמורים לאכול בשר. ככל שאני רואה איך אנשים מתנהגים, כאלה חייתיים, אני מתחברת יותר לחיות. אני חושבת שזה בעצם התהליך שגרם לי להיות צמחונית. כשאתה רואה את החייתיות שבאדם, את הזללנות ואת היצר המיני, אתה לומד איך לא להיות כזה, ומתחבר, מה לעשות, לחיות, ואז אתה לא רוצה לאכול אותן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטל סאסי וחבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עושה החתולה קרי כשאת בהופעות?

"היא מחכה לאמא, כלומר לי, בבית, ומאוד מתרגשת כשאני חוזרת. ואז ישר, השפחה שלה חזרה הביתה, ויאללה משחקים. מעבודה לעבודה. מהופעות חיות לחיות. אין אהבה גדולה יותר ממנה. לדעתי רק ילד יעשה לי אהבה יותר גדולה ממנה, לא גבר".

טיפ מס' 1 של רקדנית הבטן מיטל סאסי: לעשות לחתולה צורות באוכל

"לפני שהיא אוכלת, היא מסתכלת עלי כדי שאבוא לשחק איתה בזמן האוכל. כמובן שאני באה על ארבע, מוציאה לה את האוכל ועושה לה צורות - אני מוציאה כמה גרעינים החוצה, עושה לה כוכב ולב, וזה מגביר לה את התיאבון. לפעמים, אם לדעתה הצלחת לא מספיק מלאה, היא תסתכל עלי עד שאמלא לה את הצלחת, כאילו היא לא מספיק עמוסה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושוב מיטל סאסי בתמונה אינטימית עם החתולה קרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפ מס' 2 של רקדנית הבטן מיטל סאסי: כך תימנעו מזריקת אוכל לפח

"חתולים אוהבים טרי. מבחינתם, אוכל ומים שנשארו מלפני כמה שעות כבר לא טריים. זה ככה גם אצל החתולה שלי אז אני צריכה למלא את הקערות מחדש, אחרת היא לא תשתה ולא תאכל. היא תשב ותסתכל. אז זה מה שאני עושה - אני מראה לה שהוצאתי את האוכל הישן ומעמידה פנים שזרקתי אותו, עושה רעש של שקית המזון שלה, וממלאה אותו מזון בחזרה".

מיטל סאסי מופיעה ומתקלטת בימי שני ורביעי מועדון "סיטארה", רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. כמו כן במועדון "הקופסא", קהילת סלוניקי 7, נאות אפקה, תל אביב.

צילומים: יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully