וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת הסקס של בר רפאלי

וואלה! סלבס

2.10.2012 / 14:04

זה לא כמו שקיוותם, אבל מספיק קרוב, בר רפאלי משתתפת במערכון הומוריסטי ופונה לקהל הרחב: "תמורת אלף דולר, אשכב איתכם". וואלה! סלבס ספיצ'לס

לא חשבתם שתשמעו משפטים כאלו מבר רפאלי, אבל עכשיו זה קורה, ואמנם זו לא אמת צרופה, אך אפשר להתענג על הרעיון; בסרטון חדש שעלה באתר המערכונים "funnyordie", מככבת רפאלי ומבקשת את עזרת הציבור בגיוס כספים למען קלטת סקס אותה היא רוצה להפיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלף דולר ואתם בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר, שמפגינה יכולות משחק לא רעות בכלל, ואנגלית רהוטה, פותחת את קלטת הסקס שלה במילים: "היי. קוראים לי בר, אני עובדת כדוגמנית ושחקנית, אתם יודעים, כדי לשלם את החשבונות שלי. אבל אני צריכה את העזרה שלכם כדי להגשים את חלומי האמיתי - להפיק קלטת סקס". אם זה לא מספק את תאוותכם, רפאלי ממשיכה להתגרות: "רק כדי שיהיה ברור, זו תהיה קלטת שלי, בה אעשה סקס עם בחור, בהרבה תנוחות שונות, למשך כמה שעות לפחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם מבצעים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מוסיפה הטופ מודל הישראלית: "אולי קהל קטן ירצה לצפות בי עושה סקס, אחרי הכל, אני ממש טובה בזה", ומסיימת את המערכון בחלק האטרקטיבי ביותר: "אם תשלמו חמישים דולר, אשלח לכם תמונת עירום שלי, עושה סקס. תמורת מאתיים דולר תוכלו לבקר בסט הצילומים, ותמורת אלף דולר תוכלו להשתתף בסרטון". עכשיו עולה השאלה, האם דיקפריו יספיק לשלוף את המזומנים ראשון?


וואלה! סלבס מצלמת את קלטת הסקס שלה בשעות אלו ממש, רק כדי שתוכל לסמן וי ברשימת הדברים שהיא אמורה לעשות, רגע לפני הניתוח שתעבור בעכוזה

בר רפאלי מאמתת את השמועות על ציון ברוך

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully