וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרל'ה ברנע בשידור חי: "המושל השמן הזה"

31.10.2012 / 21:27

פוליטקלי קורקט? לא אם תשאלו את כתב חדשות 2 בארה"ב אהרל'ה ברנע, שכינה היום בלי למצמץ את מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי "השמן הזה". צפו בקטע

צילום: חדשות 2

פליטת פה מביכה היום לשליח חדשות 2 לארה"ב אהרל'ה ברנע, אשר סיקר את ביקורו של הנשיא אובמה במדינת ניו ג'רזי בעקבות האסון שזרעה הוריקן "סנדי".

ברנע תיאר בפני עודד בן עמי בתוכנית "שש עם" את התמודדות אובמה עם הפינוי, והוסיף שבאתגר הוא יעמוד "יחד עם המושל של ניו ג'רזי, כריס כריסטי, השמן הזה, שהוא דמות מאד חשובה במפלגה הרפובליקנית".

הסופה "סנדי" אמנם נחלשה ועושה את דרכה מערבה וצפונה, אך כשמונה מליון תושבים ב-17 מדינות בחוף המזרחי של ארה"ב צפויים לעבור לילה נוסף ללא חשמל, ועם שיבושים קשים בקווי הטלפון וברשתות האינטרנט. עד כה נמנו כ-50 הרוגים בחוף המזרחי של ארה"ב והרוג אחד לפחות בקנדה, שמתווספים לכמעט שבעים מתים שגבתה הסופה כשחלפה באיים הקריביים בשבוע שעבר.

מרבית הנזק התשתיתי עדיין ניכר בעיר ניו יורק. כ-50 בתים עלו באש ברובע קווינס בשל שריפה שפרצה מקצר חשמלי, ומערכת הרכבת התחתית ברחבי העיר המטרופוליטנית ניזוקה בצורה החמורה ביותר מאז הקמתה. כ-200 חולים פונו מבתי חולים שרשתותיהם קרסו, ושתי תחנות כוח גרעיניות סמוכות לעיר נסגרו מחשש שליבתן תתלהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully