וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי: המותחן החדש של אורי פפר ועידו מוסרי

וואלה! סלבס

4.11.2012 / 0:00

מה משותף בין מלי לוי, מיכאל הנגבי ועידו מוסרי? כולם יגרמו לכם לשקשק בסרט המתח-הפסיכוטי המקומי "התאבדות", שצילומיו יחלו ממש עוד מעט. וואלה! סלבס מתה לצעוק

לא ברור מה קטע של שחקני ארצנו הלוהטים עם סרטי אימה, אבל מתברר שכשמציעים להם תפקיד שבמהלכו הם יבהילו/ידממו/יצרחו או כל פעולה אחרת שתשאיר את הצופים המומים כיסאות הקולנוע שלהם, הם הכי שמחים לשחק איתו. כך שכששאלו את אורי פפר ומלי לוי אם הם מעוניינים לקחת חלק במותחן הפסיכוטי החדש "התאבדות", לא לקח להם הרבה זמן להשיב בחיוב להצעת העבודה, למרות שמו המבהיל.

יעל גולדמן, מלי לוי, שמעון גרשון, אורי פפר. אביב חופי
הצילו! שניים מהם לא יהיו שם. מלי ואורי עם בני הזוג/אביב חופי

בסרט המתח החדש, שיביימו בני פדרמן ושחר צפניה, עורכת דין ירושלמית שככל הנראה תגולם על ידי לוי, צריכה להציל את חייו של בעלה מידי מלווה בריבית. ככל שמתקדם היום מתברר לה שכדי לשרוד, עליה לבצע את הפשע המושלם. מעניין כמה דם, יזע ודמעות ישפכו על סט הצילומים הקריפי.

על סט הצילומים, שיתחלו ממש בקרוב, יפציעו גם שחקני האיכות דרור קרן, דני גבע ומיכאל הנגבי (שאם שכחתם נהנה מחברתה של מלי לוי עוד בימי "אקזיט" העליזים). "אח של" ושחקן מהולל בזכות עצמו, עידו מוסרי, יופיע גם הוא בסרט כבחור נכה וממורמר שמתנייד על כיסא גלגלים. רק אל תתרגל לישיבה, כן?


וואלה! סלבס דיממה פעם ואפילו נזקקה לתפרים אחרי שנחתכה. מסיכת תפירה, אבל בכל זאת.


הו מאמא: מלי לוי בקמפיין לעוף

אופסוש: עידו מוסרי חייב להחליף חולצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully