וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן: "מצטערת על ציוץ התמיכה בישראל ובפלסטין"

שירות וואלה! סלבס

17.11.2012 / 9:30

החברה של בר רפאלי הרגיזה כמה מעריצים כשצייצה שהיא מתפללת עבור ישראל, הוסיפה ציוץ בעד הפלסטינים ואז מחקה הכל. "הלוואי שיהיה פתרון למצב", הבהירה. וואלה! סלבס קדושה

למרבה הצער, הימים האחרונים לא היו קלים עבור תושבי ישראל. אבל היתה מישהי גם אי שם בקליפורניה הרחוקה שסבלה מהמצב הביטחוני הבלתי אפשרי במזרח התיכון ב-24 השעות האחרונות - קים קרדשיאן. למה? בגלל שכוכבת הריאליטי הכי גדולה בעולם החליטה להתערב ולהביע את דעתה על המצב, מה שהרגיז כמה מעריצים.

הכל התחיל אתמול (ו') בערב, אז צייצה החברה של בר רפאלי בחשבון הטוויטר שלה, שהיא "מתפללת עבור כולם בישראל". זמן קצר אחר כך, כשהבינה שישנם כמה מעריצים זועמים מהעולם הערבי, צייצה שהיא "מתפללת עבור פלסטין והעולם כולו". רק שאז מאמא תרזה לשנת 2012 החליטה שהיא לא באמת יכולה לבחור צד, מחקה את שני הציוצים ואזרה מספיק אומץ בכדי לפרסם הבהרה באתר הרשמי שלה.

הסטייל של קים קרדשיאן. GettyImages
אז רגע, פני מי התנצלת? קים קרדשיאן/GettyImages

"אחרי שמעריצים פנו אליי, החלטתי לוותר על הציוצים כי הבנתי שכמה אנשים נפגעו ממה שאמרתי. אני מתנצלת על כך", כתבה הקרדשיאן. "הייתי צריכה להבהיר את הכוונות מאחורי הדברים שאמרתי כבר כשפרסמתי אותם".

אז, הגיע החלק הכי טוב בהצהרה של האישה, שלפי הדברים שכתבה עשויה להצטרף לארגון סיוע הומניטרי ממש בקרוב. "לא משנה לאיזה דת או אמונה פוליטית אנשים משתייכים, ישנם רבים שמעורבים במצב וחפים מפשע, כך שאני מתפללת עבור כולם ועבור פתרון מהיר למצב. אני מתפללת גם עבור כל שאר האנשים בעולם שנקלעו למצב דומה". צדיקה? אתם תחליטו.


וואלה! סלבס הייתה מייעצת לקרדשיאן להיות יפה ולשתוק. זה מה שהיא עושה, מינוס החלק של להיות יפה.


7 בום: התמונות הסקסיות של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן חושפת קימורים, שוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully