וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקדימה יש סרטון: "מי אתם שתדרכו על שאול מופז?"

השחקן אורי גבריאל מקריין בסרטון נגד "הטרנד החם לדרוך על שאול מופז", וקורא "להצביע לבן אדם הישר שמאחורי הפוליטיקאי העקום". היו"ר לא מאבד תקווה: "קדימה חיה וקיימת"

מערכת וולאה!

מפלגת קדימה לא מוותרת: למרות מצבה הקשה בסקרים, ממשיכה הסיעה השנייה בגודלה בכנסת להילחם מקומה בבחירות, ואתמול (ראשון) ערכה כנס בחירות בהשתתפות כ-400 פעילים מרכזיים מכל הארץ. בהמשך למתמודדות האחרות בבחירות, הציגה קדימה באירוע סרטון תעמולה ראשון, המתהדר בקריינות של השחקן אורי גבריאל.

כל הדיווחים, הפרשנויות והדעות - וואלה! בחירות 2013

הסרטון תוקף במילים חריפות את הציבור עצמו והתייחסותו כלפי שאול מופז, אשר נכנס לשדה הפוליטי על אף ש"פוליטיקה זה חרא", דברי הסרטון. "מי אתם שתדרכו על שאול מופז?", תוקף גבריאל בקריינות הסרטון, "הבן אדם נכנס לפוליטיקה, התחום הכי מסריח שיש בשביל לנסות להביא קצת ערכים למדינה". גבריאל יוצא גם נגד "אנשים קטנים ומאופסים" המבקרים את יו"ר קדימה, מדגיש את יכולותיו בתחום הביטחון וקורא "להצביע לבן אדם הישר שמאחורי הפוליטיקאי העקום".

באירוע, שנערך בבית המפלגה שבפתח תקווה, פנה יו"ר מפלגת קדימה לפעילים ואמר: "קדימה קיימת, חיה ותמשיך לפעול למען בטחונה של ישראל גם בכנסת הבאה". בהתאם למסרים החדשים של המפלגה אודות שיפור תנאי החיילים, אמר מופז כי הוא "דואג לביטחון ודואג לחיילים. בביטחון אין מועדי ב'. ובביטחון אסור להמר. חיילי צה"ל נלחמים כדי שכולנו נישן בשקט – ואנחנו מתייצבים פה כדי להלחם בשבילם".

יו"ר מטה הבחירות של המפלגה, חבר הכנסת ישראל חסון, טען כי "אף אחד כאן לא מחפש ג'ובים, כל האנשים שנמצאים פה נמצאים כדי לשמור על דבר מרכזי, ניהול המדינה – וניהול המדינה אינו שעשוע או תחביב. אנחנו נעבור כל קושי וללא כל ייאוש או תסכול. אנו נצא מהשלב הזה מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully