וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על ההפסד הישראלי באוסקר: "לא הזלתי דמעה"

בבית היהודי ובליכוד לא הסתירו את חוסר אכזבתם מכך שהסרטים הישראליים על הסכסוך עם הפלסטינים לא זכו בפרס בטקס האוסקר. ח"כ אורבך: "תעשו פרצוף שאתם מאוכזבים"

יוצרי שני הסרטים הישראליים "חמש מצלמות שבורות" ו"שומרי הסף", שהתמודדו על פרס האוסקר לסרט התיעודי הטוב ביותר, בוודאי מאוכזבים שלא זכו, אך באגף הימני של המערכת הפוליטית, האכזבה הייתה כנראה מצומצמת הרבה יותר. "הסרט הישראלי, האנטי ישראלי 'חמש מצלמות שבורות' לא זכה באוסקר. לא הזלתי דמעה", כתב יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בעמוד הפייסבוק שלו. גם חברו לסיעה, ח"כ אורי אורבך לא הסתיר את דעתו על ההפסד. "תעשו פרצוף שאתם מאוכזבים על כך ששני הסרטים התיעודיים 'המייצגים את ישראל' לא זכו באוסקר לסרטי תעודה. אוי, כל-כך חבל", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

ח"כ איילת שקד כתבה כי "מעולם לא שמחו ישראלים רבים כל כך מאי-זכייה באוסקר". שקד ציינה כי התארחה הבוקר "באולפן ערוץ 10 עם מילואימניק ששירת בבילעין ומתכוון לתבוע דיבה את יוצר הסרט 'חמש מצלמות שבורות'. איזה איש גיבור וישר. כל האולפן התמלא בגאווה כשהוא דיבר. האמת מנצחת גם אם מנסים לעוות אותה".

גם ח"כ ציפי חוטובלי הבהירה את עמדתה בהתייחסה לבמאי "חמש מצלמות שבורות". "בינתיים, נמצאה תגובתו של גיא דוידי, על אי-הזכייה של 'חמש מראות שבורות' באוסקר...", כתבה בפייסבוק והציגה תמונה של זכוכית שבורה. חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, כרמל שאמה-הכהן, הביע גם כן את שמחתו. "כשראיתי באמצע הלילה את הכותרת 'אין אוסקר ישראלי', שמחתי כאילו גרפנו את כל הפסלונים", כתב בפייסבוק.

שני הסרטים הישראליים שהיו מועמדים הפסידו את הפרס לטובת הסרט "מחפשים את שוגרמן". הסרט "שומרי הסף" מורכב מראיונות עם שישה ראשי שב"כ לשעבר שחותרים בדבריהם לכך שהידברות עם ההנהגה הפלסטינית הינה הפתרון לסכסוך. "חמש מצלמות שבורות" מציג את העוולות של גדר ההפרדה בבילעין ומתעד את הפעילות נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully