וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "הארץ" יחל לגבות תשלום מהקוראים

26.2.2013 / 11:24

המהלך שיכלול מהדורה דיגיטלית גם עבור סמאטפונים וטאבלטים, ייצא לפועל בשבוע הבא ויעלה 40 שקל בחודש. עמוס שוקן: "זו השקעה חשובה בעתידה של עיתונות איכותית בישראל"

עיתון "הארץ" מודיע הבוקר (שלישי) על השקת מהדורת מנויים דיגיטלית שתקנה גישה חופשית לכל תכני הארץ באתר האינטרנט, בסמארטפון ובאפליקציה של מוסף הארץ באייפד. המהלך ייצא לפועל בשבוע הבא ובמהלכו יוצע לגולשי האתר להירשם לשירות שיקנה להם עשר כתבות חינם בחודש, או לרכוש מנוי בתשלום שיעניק גישה חופשית לכל תכני "הארץ" בערוצים הדיגיטליים.

בקבוצת הארץ יגבו מהגולשים דמי המנוי בסך 4.90 שקלים בחודש הראשון, ולאחר מכן 40 שקלים בחודש, כאשר למצטרפים בתקופת ההשקה יוצע מנוי שנתי מוזל. מנויי המהדורה המודפסת של העיתון היומי יקבלו גישה חופשית לכל התכנים, ובמסגרת המהלך יוצע לגולשי האינטרנט לרכוש מנוי משולב לגיליון יום שישי של "הארץ" ולכל התכנים הדיגיטליים, במחיר השקה של 90 שקלים בחודש.

"ההיגיון של הצעד הזה פשוט", הסביר מול" הקבוצה עמוס שוקן את המהלך לקוראים. "הפקה של תוכן איכותי עולה לא מעט, והיא יכולה להיעשות לאורך זמן רק אם יש לה תמורה כלכלית. "הארץ" מעסיק מאות עיתונאים ועורכים והם אלה שיוצרים את התוכן האיכותי שלנו שזוכה למוניטין בישראל ובעולם. מנויי העיתון המודפס משלמים דמי מנוי, שהם מקור חיוני לכיסוי עלויות העבודה העיתונאית והעיתון. אבל הרגלי הקריאה משתנים והצמיחה בקרב הקוראים מתחוללת בעיקר בזירות הדיגיטליות. מכאן עולה הצורך לשתף גם את הקורא הדיגיטלי בכיסוי העלויות".

את המהלך ילווה קמפיין פרסומי תחת הסיסמה "הארץ. עיתון ששווה משהו", והוא יעלה בסרטונים בפייסבוק, ביוטיוב ובאתרי קבוצת "הארץ", במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרי אינטרנט. לפני נתוני ועדת המדרוג הישראלית, אתר "הארץ" בעברית מדורג במקום העשירי בגודלו בישראל ומדי חודש גולשים בו כ-700 אלף גולשים (RU).

במאי 2012 הנהיגה קבוצת "הארץ" מנויים בתשלום באתר באנגלית, ובקבוצה אומרים כי מספר המנויים בו עולה על מספר המנויים של העיתון המודפס באנגלית וכי לא נרשם שינוי משמעותי במספר הגולשים באתר, מה שאפשר לקבוצה לשמור על ההכנסות מפרסום.

"הארץ" מכוון לשוק האמריקאי: "אנשים מוכנים לשלם על מנת להבטיח גישה לתוכן טוב ואיכותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully