וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי שגב: "זה היה מאוד משמח, בהחלט רגע שאפשר לחוש בו גאווה"

21.3.2013 / 20:09

העורך הראשי של "ארץ נהדרת" לוואלה! ברנז'ה על התבטאותו של אובמה באשר לתוכנית: "נחשוב על לעשות פולו אפ. אנחנו בהחלט מצפים מהנשיא להמשיך ולהכין לנו עוד חומרים בהמשך"

רגע של נחת הערב במערכת התכנית "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת, כאשר נשיא ארצות הברית ברק אובמה הזכיר את התכנית בנאום שנשא בבנייני האומה בירושלים אחר הצהרים. "אני רוצה להבהיר - כל דרמה ביני לבין חברי ביבי לאורך השנים הייתה רק מזימה ליצור חומר עבור ארץ נהדרת", אמר אובמה וגרר צחוק רם מהקהל. הוא חייך והוסיף: "רצינו לוודא שלכותבים יש חומר טוב".

בראש צוות הכותבים של התכנית עומד מולי שגב, שהתמלא שמחה. בכל זאת, הוקרה על עבודתך ממנהיג העולם החופשי היא לא דבר של מה בכך. "זה באמת היה מאוד מאוד משמח, זה בהחלט רגע שאפשר לחוש בו גאווה מסוימת", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. שגב מספר כי מערכת התכנית, ולו בשביל הספורט - הגישה לקראת הביקור למחלקת הדוברות של הבית הלבן בקשה לארח את הנשיא בתכנית, "אבל זה לא הסתייע מבחינת לוחות זמנים", הוא צוחק. "כנראה שהוא רצה לברר מי אלה החוצפנים האלה, או לפחות אנשים מטעמו בדקו את החומרים".

מי שכבר הספיק לעשות פולו אפ לנשיא הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה הראשון לזהות את המשפט החשוב האמיתי של הנאום. בעמוד הפייסבוק שלו כתב נתניהו שהוא "מסכים עם הנשיא אובמה שיש לנו ארץ נהדרת".

"בלי קשר להתייחסות של הנשיא, זה היה נאום מוצלח. כאזרח ישראלי הזדהיתי על כל תוכנו של הנאום ולא רק עם השורה הזו", אומר שגב. בשבוע הבא לא תשודר "ארץ נהדרת", שתהיה בפגרת חג, אבל במערכת לא יפספסו את ההזדמנות להעלות על נס את הקרדיט המשמח. "נחשוב על לעשות פולו אפ עבור התכנית ואנחנו בהחלט מצפים מאובמה להמשיך ולהכין לנו עוד חומרים בהמשך", הוסיף בבדיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully