וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי מורנו חוזרת לערוץ 10; תשתלב ב"שישי" החדש

23.4.2013 / 8:21

אחרי 3 שנים ברמת החייל חוזרת מורנו לבית הוורד שם תגיש יחד עם אלון בן-דוד ועמנואל רוזן את מגזין ערב שבת החדש. גורמים בערוץ מדגישים: ”אין קשר לביקורת על היעדר נשים”

השיבה הביתה: מגישת החדשות, טלי מורנו, תגיש יחד עם אלון בן-דוד ועמנואל רוזן את "שישי", מגזין ערב שבת החדש של חדשות 10 - כך מודיעים הבוקר בערוץ.

מורנו חוזרת לחדשות 10 לאחר שלוש שנים בהן שידרה במסגרת שידורי "קשת" בערוץ 2. כזכור, ב-2009 עזבה מורנו את ערוץ 10 לאחר מה שנודע כ"מחלוקות מקצועיות". בשנים 2010-2011 מורנו הגישה יחד עם דן שילון את תוכנית הבוקר של "קשת", שלא שרדה תקופה ארוכה בפורמט זה.

מורנו מצטרפת לגלריה של פרשנים, כתבים ודוקומנטריסטים, שמרכיבים את מגזין "שישי" החדש – מוטי קירשנבאום, רביב דרוקר, סמדר פלד, נדב איל, שרון גל, גיל ריבה, ואיש "סופהשבוע" בן כספית. בערוץ הדגישו הבוקר כי אין קשר בין חזרתה של מורנו לערוץ לבין הביקורת שנמתחה בשבועות האחרונים על הרכב הפאנל המסתמן של "שישי" החדש על כך שאינו מכיל נשים.

במקביל להגשה, צפויה מורנו לביים כתבות מגזין לתכנית, לערוך ראיונות מיוחדים וכן להשתלב בפרויקטים דוקומנטריים בערוץ 10.

טלי מורנו החלה את דרכה העיתונאית בגלי-צה"ל, ומיד לאחר שירותה הצבאי עברה לחדשות 10 שם שימשה בשורת תפקידים – מגישת תוכניות אקטואליה וחדשות, מובילת שידורים במתכונת "גל פתוח" ובימאית כתבות מגזין.

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של "שישי": "טלי חוזרת למקומה הטבעי - חדשות ערוץ 10. זו סגירת מעגל שגורמת לי אושר גדול".

גולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות: "שמח באופן אישי לשוב ולעבוד עם טלי, אותה הכרתי לראשונה במסדרונות גלי-צה"ל, ושמח לא פחות על החלק שתיקח בהובלת המגזין החדש בחדשות 10".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10: "אני שמח על הצטרפותה של טלי מורנו לשורותינו, ואין לי ספק שתרומתה למגזין שישי החדש תהיה חשובה ומשמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully