וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההטרדות: רוזן השעה עצמו גם מ"תיק תקשורת"

27.4.2013 / 15:00

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בדומה לערוץ 10, עמנואל רוזן הודיע על יציאתו לחופשה מהנחיית התכנית בחינוכית עד לסיום הבירור. בתוך כך, ביקורת ברשת על פרסום התחקיר ב"הארץ"

במקביל להחלטה להשעות את עמנואל רוזן מעבודתו בערוץ 10 עד לסיום בירור העדויות שהתפרסמו בעניינו והטענות להטרדה מתמשכת מצידו של נשים שעבדו עמו - לוואלה! ברנז'ה נודע כי רוזן הודיע על יציאתו לחופשה גם מהנחיית התכנית בחינוכית עד לסיום הבירור בעניינו.

במקביל, התכנית "תיק תקשורת" בהנחייתו המשודרת מדי יום שבת בערוץ 2 בשידור חוזר לאחר שידורה בטלוויזיה החינוכית, לא שודרה היום.

בתוך כך, ראיון שערך עמנואל רוזן בתיק תקשורת עם עיתונאית גלי צה"ל יעל דן ועם עורך דינו של איש אקדמיה שהואשם בהטרדה מינית מצא בימים האחרונים עדנה מחודשת וזכה לשיתופים ברשתות החברתיות על רקע הפרשה האחרונה. בראיון מדברת דן עם רוזן על מה שהיא מכנה "מחסום הפחד" של מתלוננות, והשניים דנים בהתנהלות התקשורתית של אותו איש אקדמיה ובפרסומים על אודותיו.

"בהארץ שעשה את האאוטינג לרוזן מועסק עיתונאי שהוטחו נגדו טענות חמורות לא פחות"

פרשת עמנואל רוזן התפוצצה באופן פומבי אתמול (שישי) עם פרסום שמו ב"הארץ", אשר הביא עדויות ממקור ראשון של שנים שטענו להטרדות מצידו. בעיתון חתמו יותר מעשור של שמועות ורכילויות בנושא. רוזן סרב להגיד לפניית כתבות העיתון שרון שפורר וגילי איזיקוביץ', אולם זמן קצר לאחר מכן הגיב לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ואמר כי מתנהל נגדו מאחורי הקלעים ובאינטרנט "מסע הכפשות אנונימי" וכי הוא "ממתין בקוצר רוח לבדיקה מהירה ויעילה של הדברים כולם".

ביקורת נוספת הובעה היום גם כנגד עיתון "הארץ", אשר פרסם את הכתבה. כך למשל, הפרשן הכלכלי של "סופהשבוע" יהודה שרוני כתב בדף הפייסבוק שלו "אם זכרוני אינו מטעה אותי בעיתון הארץ שעשה את האאוטינג לרוזן מועסק עיתונאי שהוטחו נגדו טענות חמורות לא פחות על הטרדות מיניות, אלא ששום שדולה נשית לא התקוממה בדרישה להשעותו. העיתון המשיך להעסיקו כאילו כלום". שרוני, מבלי לנקוב בשמו, התכוון ליצחק לאור שעדויות על הטרדות סדרתיות מצידו נחשפו לפני שלוש שנים ב"המקור" - אולם המשטרה לא חקרה אותן בגלל ההתיישנות".

בעיתון הארץ אמרו אז למערכת התכנית כי לא הגיעה למעסיקיו של יצחק לאור ב"הארץ" אף תלונה על הטרדה או תקיפה מינית מצידו, וכי "חשוב לציין שיצחק לאור סיים את עבודתו בדסק "הארץ" לפני 12 שנה, ומאז התחלפו כל בעלי התפקידים הרלוונטיים בעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully