וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן פוטר בעבר מחדשות 2 על רקע "התנהגות בלתי הולמת"

27.4.2013 / 22:49

לא בפעם הראשונה: על רקע פרשת ההטרדות לכאורה, הערב נחשף כי העיתונאי ואיש התקשורת כבר פוטר מחברת החדשות, זאת בשל מה שהוגדר אז כ”התנהגות בלתי הולמת”

לא בפעם הראשונה: על רקע פרשת ההטרדות לכאורה של עמנואל רוזן, הערב מתברר כי העיתונאי ואיש התקשורת כבר פוטר בעבר מחדשות 2, זאת על לרקע מה שהוגדר אז כ"התנהגות בלתי הולמת".

גורם בכיר בחדשות 2 אישר הערב לוואלה! ברנז'ה כי לפני כשלוש שנים, טרם עבר לחדשות 10, רוזן, שהועסק אז ככתב בתוכנית "אולפן שישי", פוטר מהחברה על רקע עדותה של עובדת זוטרה.

ההחלטה לפטרו אחרי שנים בחברת החדשות התבצעה לאחר שמנכ"ל החברה, אבי וייס, הקים ועדה לבדיקת הנושא ובליווי היועץ המשפטי של החברה, אשר הצביעה על התנהגות בלתי הולמת של רוזן כלפי העובדת - מה שהביא לפיטוריו.

השעייה גם מ"תיק תקשורת"

כפי שדווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה, אמש הוחלט להשעות את עמנואל רוזן מעבודתו בערוץ 10 עד לסיום בירור העדויות שהתפרסמו בעניינו והטענות להטרדה מתמשכת מצידו של נשים שעבדו עמו. מוקדם יותר היום נודע כי רוזן הודיע על יציאתו לחופשה גם מהנחיית התכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ומ"רדיו ללא הפסקה" שם הוא משדר - זאת עד לסיום הבירור בעניינו.

במקביל, התכנית "תיק תקשורת" בהנחייתו המשודרת מדי יום שבת בערוץ 2 בשידור חוזר לאחר שידורה בטלוויזיה החינוכית, לא שודרה היום.

עשור של שמועות ורכילויות בנושא

פרשת עמנואל רוזן התפוצצה באופן פומבי בסוף השבוע עם פרסום שמו ב"הארץ", אשר הביא עדויות ממקור ראשון של שנים שטענו להטרדות מצידו. בעיתון חתמו יותר מעשור של שמועות ורכילויות בנושא.

רוזן סרב להגיד לפניית כתבות העיתון שרון שפורר וגילי איזיקוביץ', אולם זמן קצר לאחר מכן הגיב לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ואמר כי מתנהל נגדו מאחורי הקלעים ובאינטרנט "מסע הכפשות אנונימי" וכי הוא "ממתין בקוצר רוח לבדיקה מהירה ויעילה של הדברים כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully