וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא: בכיר נוסף בערוץ 10; אחת המתלוננות תיפגש עם יוכפז

28.4.2013 / 11:34

פרשת ההטרדות לכאורה של עמנואל רוזן פותחת תיבת פנדורה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי תא העיתונאיות החל באיסוף מידע על בכיר אחר בערוץ, אשר עזב לאחרונה את תפקידו על רקע דומה

המטרה הבאה כבר סומנה? לוואלה! ברנז'ה נודע כי תא העיתונאיות החל באיסוף עדויות דומות לאלו שהתגבשו נגד עמנואל רוזן, נגד בכיר נוסף בערוץ 10 אשר עזב בשנה האחרונה את תפקידו.

העדויות מגיעות כשבוע לאחר שהחל התא בפעילות לחשיפתו של רוזן כמי שהטריד לכאורה עשרות נשים בתקשורת בשנים האחרונות.

מאז יצאו נשות הארגון ביום רביעי בפנייה לנשים שעובדות בתעשיית התקשורת והוטרדו על רקע מגדרי לפנות אליהן ולהעביר אליהן את עדותן, התקבלו אצלן עשרות של עדויות ברמות שונות. מרבית התלונות אינן מגיעות למישור הפלילי אולם מעלות דפוס התנהגות מטריד אשר אינו מקובל במקומות עבודה. תלונות רבות התייחסו לעמנואל רוזן - אולם, תלונות נוספות נגעו לאיש תקשורת ותיק נוסף, שהיה בכיר בערוץ 10 ועזב כאמור בשנה החולפת את תפקידו.

יצוין כי הבכיר הנוסף אינו מופיע על המסך, ומדובר באיש תקשורת שפניו ושמו אינם מוכרים לציבור הרחב.

מתלוננת אחת לפחות ניאותה להיפגש עם גולן יוכפז

לפי גורם לשעבר בערוץ 10, במשך שנים רבות היה ידוע במסדרונות הערוץ כי קיימות תלונות כנגד הבכיר וכי הוא נוהג בעובדות באופן שאינו ראוי ואחדות מהן אף התפטרו בעקבות כך. הגורם מספר כי הייתה נגדו "תלונה אחת מסוימת שהביאה בסופו של דבר להפסקת ההתקשרות עמו בהסכמה".

ובאשר לעמנואל רוזן: נכון להבוקר (ראשון), טרם הוגשה תלונה במשטרה נגדו למרות הצטברות העדויות באשר להתנהלותו. גורם המעורה בפרטים סיפר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי על המקרה החמור ביותר עליו ידוע בשלב זה חלה התיישנות - ולכן אותה אישה ממאנת להיחקר במשטרה.

במקביל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, ניאותה מתלוננת אחת לפחות להיפגש עם מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ולהעיד בפניו כיצד נהג בה רוזן - זאת על מנת שבסיום הבירור יחליט כי לא ניתן להמשיך את העסקתו בערוץ. גם מתלוננת זו מסרבת להגיש תלונה במשטרה.

באגף החקירות והמודיעין של המשטרה סרבו לאשר או להכחיש כי עיינו בעדויות שבידי תא העיתונאיות וכי בכוונתם לפתוח בחקירה עצמאית של המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully