וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אדאג שייקחו לך את הילדים, אני אדאג שלא תעבדי באף מקום"

28.4.2013 / 19:26

יומיים אחרי פרסום העדויות הראשונות של מתלוננות אנונימיות אשר טענו כי עמנואל רוזן הטריד אותן, נחשפו היום בתקשורת מתלוננות נוספות, חלקן - בשמן המלא

אחרי סוף שבוע סוער במהלכו העדויות הראשונות של נשים שטוענות להטרדה מצד עמנואל רוזן התפרסמו ב"הארץ" - מצטרפות אליהן היום (ראשון) אט אט נשים נוספות אשר החליטו לשתף את הציבור בסיפורן האישי - אחת מהן אף עשתה זאת שלא בעילום שם.

"רוצים שם? הנה שם: מרב קרקו, גם אני 'זכיתי' להיות 'מחוזרת' באובססיביות על-ידי עמנואל רוזן", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה וצרפה תמונה שלה מחויכת. קרקו, עורכת מדור הדעות של "גלובס" לשעבר, סיפרה כי הכירה את רוזן במסגרת עבודתה בעיתון. "התחברנו בפייסבוק. לאחר שהוא וידא שבת שיחו נראית אנושית, זה התחיל ב 'אולי ניפגש לקפה'. קפה זה בסדר מבחינתי, עם הרבה אנשים אני נפגשת לקפה. 'אפשרי', השבתי. לא עבר זמן רב עד שההצעה שודרגה לאיזה ויסקי באיזה פאב בערבו של איזה יום, אולי היום??? מובן שהתחמקתי, שוב ושוב. בסופו של דבר השבתי, 'בן הזוג לא מרשה לי לשתות ויסקי עם זרים'. זה לא צינן את התלהבותו. וכשאני אומרת התלהבות, אני משתמשת בלשון עדינה. באיזשהו שלב פשוט הפסקתי להשיב לסמסים שלו".

"אין סוף טלפונים, עם השפלות, קללות ואיומים"

מקרה חמור יותר, על פניו, תארה מתלוננת בתכנית "עושים צהריים" של יעל דן בגלי צה"ל. היא סיפרה כי לפני 12 שנים פנה אליה רוזן בצ'אט אינטרנטי. "זה התחיל בצ'ט כשאני לא יודעת מיהו. אחרי כמה ימים הוא צלצל אליי ולא הסווה את קולו, הוא גם התהדר במה שהוא עושה. הייתה לו מטרה אחת: הוא רצה שניפגש. אני לא רציתי כי לא התאים לי, דווקא בגלל שהוא היה איש תקשורת ולא רציתי את החשיפה. בפירוש אמרתי לו 'אני לא מעוניינת בקשר איתך'. הוא אמר לי 'היום אני מגיע אלייך', אמרתי לו 'לא'. מאז, ובעיקר בשעות הלילה, התחילו אין סוף טלפונים, עם השפלות, קללות ואיומים".

כאשר שאלה אותה דן מדוע לא התלוננה היא השיבה "מי בכלל היה מקשיב לי? הוא איש בעל שם ומעמד ומי אני? המלה שלי מול המלה שלו זה מראש נידון לכישלון. כיוון שלא נעשתה פגיעה פיזית, מה כבר היה לי לומר. מראש מסתכלים עלייך עקום, ולכי תוכיחי". דן שאלה אותה מה אמר לה רוזן, והיא ענתה: "כל המלים הקשות שאפשר להעלות על הדעת כדי להשפיל אשה. תוך כדי הוא היה מתאר מה היה עושה אילו היינו נפגשים. אני אומרת לו 'תפסיק זה מטריד, תפסיק להתקשר' וזה לא נפסק. הוא איים עליי 'אני אדאג שייקחו לך את הילדים, אני אדאג שלא תעבדי באף מקום'. אדם נורמלי, כשאומרים לו לא הוא ממשיך הלאה".

"מראש מסתכלים עלייך עקום, ולכי תוכיחי". האזינו לראיון בגל"צ

"הייתי בשוק. הוא פשוט הגיע אלי הביתה"

מתלוננת נוספת התראיינה בעיוות קול ברשת ב' וסיפרה בתכנית "בחצי היום" עם אסתי פרז כי עבדה במערכת תכנית רדיו שהגיש רוזן. "הייתי בחורה צעירה שבאה לתכנית בתמימות, מיד לאחר התכנית החלו טלפונים רבים מצידו. בשיחה הראשונה זה היה תמים ונחמד ושמחתי, מיד אחר כך החלו טלפונים בלתי פוסקים מצידו כשהוא מבקש להיפגש ורוצה מעבר לאותה תכנית רדיו. השיא היה כשסירבתי להיפגש איתו - הוא הפתיע אותי בביתי".

"הייתי בשוק. הייתי בחורה צעירה בדירת חדר בתל אביב לבד. הוא פשוט הגיע אלי. ביקשתי ממנו ללכת, אמרתי שאין לו מה לחפש כאן. למזלי לא קפאתי על מקומי. באותו רגע ידעתי להתנהל מולו ולבקש ממנו ללכת, והוא הלך. הוא הפסיק לדבר איתי גם כשהוא ראה אותי". המתלוננת הוסיפה: "ידעתי שהוא איש משפחה, שהוא נשוי. מראש הבנתי ששום דבר לא יכול לקרות מהסיפור הזה והבהרתי לו מספר פעמים... שום דבר מזה לא עזר. כיוון שזה לא הגיע לשום מגע פיזי - לא ראיתי לנכון לעשות עם זה משהו. הייתי איזה בחורה שאני מכירה שכן הוטרדה על ידו הבנתי שזה נהיה אולי דפוס, אולי סדרתי, אולי משהו שהוא נוהג לעשות".

דוברת השלטון המקומי לשעבר, לינדה ששון, כתבה גם היא בחשבון הפייסבוק שלה: "עבדתי עם רוזן תקופה קצרה. הוא הטריד אותי בסמסים ובשני צ'אטים עם תוכן בוטה. זה היה לפני שש שנים ואם היו ברשותי הוכחות כעת, הייתי מעבירה אותן למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully