וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה הזאב הרע - אפילו לא בלבוש כבשה; תבע אותי - ואז הן תגענה כולן"

29.4.2013 / 14:35

הדס שטייף לעמנואל רוזן בפייסבוק: ”נשים סיפרו בקול רועד שאיימת עליהן, סחטת אותן מינית. איפה היו כלי התקשורת, איפה היו המנהלים - וכל מי ששמע ולא עשה כלום - תתביישו"

פרשת עמנואל רוזן הופכת אישית: עיתונאית גלי צה"ל אשר חשפה את הפרשה הדס שטייף, חברת תא העיתונאיות ופעילה מרכזית במערכה אל מול רוזן העידה בימים האחרונים כי היא אוספת עליו עדויות ומטפלת בנושא מקרוב - אולם כעת היא פונה אליו באופן אישי במכתב גלוי ולא חוסכת ממנו מילים קשות.

"אתה הזאב הרע אפילו לא בלבוש כבשה", כתבה לו שטייף הבוקר בדף הפייסבוק שלה. "בתגובתך לכולנו אתה כותב שעשר שנים מציגים אדם דמיוני, שזה לא אתה, ואני אומרת שמה שהציגו עד כה עשה אתך חסד גדול". היא הוסיפה: "אני בקושי ישנה בימים האחרונים וכמוני חברותי האמיצות מפעילות תא העיתונאיות. שמרנו בתחילה ולא פרסמנו את שמך, עבדנו באחריות, אספנו עדויות. אני עצמי אוספת עדויות זה כמה חודשים. אבל הבוקר, זהו, נפל דבר".

"תקרא ותקרא היטב, אני כבר לא מדברת על עשרות, כן עשרות צעירות וגם לא כאלה שפונות אלי ואל חברותי מרכינות ראש ומספרות על חיזורך האובססיביים, על המילים וההצעות המגונות שלך אליהן. עכשיו אני מדברת על נשים שסיפרו לי בקול רועד שאיימת עליהן, סחטת אותן מינית, איימת, פגעת בנפשן, חלקן כבר לא הצעירות המפוחדות שפגשת", כותבת שטייף.

שטייף מבקרת היום לא רק את רוזן אלא גם את מעסיקיו וכלי התקשורת בהם עבד עד לאחרונה ובעבר הרחוק. "בכיתי לא רק עליהן (המתלוננות, ד.א) על כל ענף התקשורת, כל הערוצים וכלי התקשורת שאפשרו לך לפעול באין מפריע, שלא עצרו אותך, אפשרו לעשרות נשים צעירות, ילדות להפוך טרף. כן טרף לציפורנך. איפה היו כלי התקשורת, איפה היו המנהלים - וכל מי שידע, שמע ולא עשה כלום - תתביישו".

היא הוסיפה: "תבע אותי בגין לשון הרע, תבע ואז הן תגענה כולן, עשרות שמעשיך פגעו בגופן ובנפשן עשרות שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully