וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא העיתונאיות לניצב יואב סגלוביץ': פתח בחקירה פלילית נגד רוזן

29.4.2013 / 16:57

פרסום ראשון: לפני שעה קלה שלחה היועצת המשפטית של תא העיתונאיות עו"ד טל מליק פנייה למשטרה בדרישה לפתוח בחקירת משטרה בפרשת עמנואל רוזן - זאת על סמך העדויות שהתפרסמו

אגף החקירות והמודיעין של המשטרה בראשותו של ניצב יואב סגלוביץ' שמר עד עתה על עמימות מוקפדת בפרשת התלונות נגד עמנואל רוזן, אולם כעת יהיה למשטרה קשה יותר להמשיך ולשתוק: תא העיתונאיות דורש היום (שני) מראש האגף, יואב סגלוביץ', לפתוח באופן ייזום בחקירת המקרה על סמך העדויות ובלי שהוגשה תלונה במשטרה.

לפני שעה קלה שלחה היועצת המשפטית של תא העיתונאיות עו"ד טל מליק פנייה למשטרה בדרישה לפתוח בחקירת משטרה בפרשה. את דרישתן מבססות חברות התא על העדויות ממקור ראשון שפורסמו בכלי התקשורת השונים ועל החקיקה המאפשרת למשטרה לפתוח בחקירה יזומה במידה וקיים חשש סביר לביצוע עבירה פלילית.

"הנך מתבקש לפעול על פי סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי נוסח משולב- התשמ"ב ולהורות מיד, על פתיחת חקירה פלילית נגד מר רוזן. ויודגש, סעיף 59, אינו מתנה את החובה לפתוח בחקירה רק על יסוד תלונה של קורבן העבירה, די בכך שעצם קיום העבירה נודע למשטרה, בכדי שהחובה לפתוח בחקירה תתקיים. לפיכך, הינך מתבקש לפתוח בחקירה לאלתר".

תגובת אגף החקירות והמודיעין של המשטרה לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully