וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10: לא ימונה מחליף לעמנואל רוזן

30.4.2013 / 10:30

לוואלה! ברנזה נודע שבערוץ התקבלה החלטה שלא למנות מחליף לרוזן, ושאת מגזין "שישי" החדש יגישו רק אלון בן דוד וטלי מורנו

בחדשות 10 הוחלט שלא להציב מחליף לעמנואל רוזן בהגשת "שישי" ואת התכנית יגישו באופן סופי אלון בן דוד וטלי מורנו בלבד, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך וויתרו למעשה בחדשות 10 על פורמט ההגשה המשולש החריג עליו הודיעו בשבוע שעבר, ימים ספורים בטרם התפוצצה פרשת ההטרדות לכאורה מצד עמנואל רוזן.

עמנואל רוזן הצטרף לחדשות 10 בשנה שעברה במטרה למלא הן את תפקיד הפרשן המדיני של הערוץ והן את תפקיד מגיש "שישי" לצד בן דוד. עם פרוץ המשבר בערוץ 10 הוקפא פיתוח התכנית, והעבודה עליה התחדשה רק עם מינוי שדרת ההנהלה החדשה ובה טלי בן עובדיה לעורכת התכנית.

ההודעה של חדשות 10 על הרכב התכנית ללא נשים בפאנל הפרשנים או בתפקיד הנחייה עוררה על החברה ביקורת חברתית. תוך זמן קצר הודיעו בחדשות 10 על חתימת חוזה עם טלי מורנו לאחר משא ומתן ממושך - אולם הכחישו כל קשר לביקורת שנמתחה על הדרת הנשים המתוכננת. בד בד הדגישו בערוץ כי הרכב התכנית איננו סופי, וכי מתנהלים מגעים עם עיתונאים נוספים. בשלב זה, וללא עמנואל רוזן, יכלול מגזין "שישי" החדש את מוטי קירשנבאום, רביב דרוקר, סמדר פלד, נדב איל, שרון גל, גיל ריבה, ואיש "סופהשבוע" בן כספית.

אתמול הורה מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו לאגף החקירות והמודיעין לבדוק אפשרות של פתיחה בחקירה פלילית כנגד רוזן והחלטה על כך צפויה להתקבל עד סוף השבוע. צעד זה הגיע לאחר פנייה של תא העיתונאיות למשטרה בדרישה ליזום חקירה פלילית על סמך העדויות שפורסמו. במסגרת הבדיקה, שהחלה בפועל ובאופן לא רשמי כבר לפני מספר ימים, יוזמנו להעיד במשטרה נשים שחשפו את סיפוריהן בפומבי באמצעות התקשורת ובהם גוללו טענות על ביצוע הטרדות על רקע מיני, עבירות מין, והתנהגות לא נאותה כלפיהן מצד עמנואל רוזן. פרקליטו עו"ד ליאור אפשטיין הגיב אתמול לראשונה מאז התפוצצה הפרשה בכלי התקשורת ואמר כי אין במעשיו של רוזן עבירות פליליות וכי הוא משוכנע כי במשטרה יודו בכך תוך זמן קצר.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully