וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל: "מעולם לא הטרדתי מינית"

31.5.2013 / 21:11

בריאיון ששודר הערב ב"אולפן שישי" התייחס גל לטענות כלפיו ולכתבה אודותיו שפורסמה הבוקר ב"ידיעות אחרונות": "צרות עין של אנשים בערוץ היא הסיבה להתקפות נגדי"

"זה לא עדויות, זה קשקושים. האמת חזקה מהכל. מעולם לא הטרדתי אף אחד ואף אחת מינית" - כך לדברי שרון גל הערב (שישי), בריאיון טלוויזיוני ראשון מאז התפוצצות הפרשה אודותיו לפני כשבועיים.

בריאיון ל"אולפן שישי", השיב גל לשאלות דני קושמרו בנוגע לתחקיר שפורסם הבוקר במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" ואשר הביא עדויות להטרדות מיניות לכאורה מצידו כלפי עובדים בחדשות 10. "תן לי שם אחד. זה לא עדויות, זה קשקושים. האמת חזקה מהכל", אמר גל וחזר על עמדתו כי עזב את הערוץ על רגע אי הסכמו באשר לתקציב הפקת התוכנית. "אתה לא קורא תחקירים, אתה קורא רכילות", אמר.

"לא נראה לך מוזר שאדם עובד במקום 10 שנים וברגע שהוא עוזב צצים סיפורים בהיקף כזה?", שאל, והוסיף כי "צרות עין של אנשים בערוץ" היא הסיבה להתקפות נגדו. "אני כן אוהב לשתות ויסקי, ולעשן סיגרים ולנסוע במרצדס ואני לא מתנצל על זה. אני לא שר אוצר ולא הולך להיות שר אוצר".

בערוץ 10 התייחסו לכתבה בערוץ 2 ואמרו כי אינם "מגיבים לנושאים הנמצאים בבדיקה".

"נהג לערוך בירורים אובססיביים לגבי הנטייה המינית של עובדים"

מוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות פרסם הבוקר עדויות של עובדים ועובדות במערכת "לילה כלכלי" על התנהלותו של שרון גל מולם, התנהלות שכללה לדבריהם הטרדות מילוליות על רקע מיני והתבטאויות בלתי הולמות.

בכתבה, מאת רז שכניק, מתואר מקרה מסוים שהניע את הבדיקה שפתחה בערוץ באשר להתנהולות של גל. גורם בערוץ 10 סיפר כי "שרון שוחח עם אחד מהכתבים הבכירים של הערוץ באתר 'אטרף' תוך שהוא מתחזה לאדם אחר. אותו כתב ניהל איתו שיחה לוהטת למדי שכללה שליחת תמונות לא צנועות. גל הראה לעובדים בדסק את ההתכתבות עם אותו כתב, שזעם ונפגע מאוד, אבל החליט לא להתלונן.

עוד הובאו בכתבה תיאורים של התבטאויות מיניות בוטות בהן השתמש גל, לכאורה, כלפי עובדים. אחד מכתבי חדשות 10 סיפר כי גל נהג לערוך בירורים אובססיביים לגבי הנטייה המינית של עובדים. "הוא היה מרכל המון עם אחרים על הרגלי הסקס של עובדים בערוץ כפי שהוא שמע מהם, לטענתו", סיפר הכתב. עובד אחר בחברת החדשות אמר לשכניק כי "גל היה שואל שאלות נוקבות לגבי חיי המין שלי גם ליד אנשים, ומבקש תיאורים פרטניים. הוא ביקש לשמוע חוויות". אותו כתב הדגיש כי גל מעולם לא כפה עצמו פיזית על מי מהעובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully