וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בקרקס בארה"ב: אקרובטית נפלה מגובה ומתה

הלוליינית הוותיקה שרה גויארד הופיעה עם הקרקס "סירק דו סוליי" בלאס וגאס. אחד העדים סיפר: "בהתחלה חשבנו שמדובר בחלק מהמופע - אבל לאחר מכן נשמעו מהבמה צרחות ובכי"

אקרובטית בקרקס המפורסם סירק דו סוליי ("קרקס השמש") נהרגה במופע שנערך בסוף השבוע בלאס וגאס. הלוליינית הוותיקה, שרה גיו-גויארד, מתה בתאונה במופע שהתקיים במלון MGM בעיר. היא נפלה לצד הבמה מגובה של 15 מטרים, ומותה נקבע זמן קצר לפני השעה חצות, בלילה שבין שבת לראשון.

עד ראייה, דן מוסקודה, אמר לעיתון לאס וגאס סאן כי גויארד השתחררה בטעות מרתמות הבטיחות שלה. "בהתחלה, הרבה אנשים בקהל חשבו שמדובר בחלק מהמופע, אבל לאחר מכן נשמעו צרחות ושמענו בכי של אישה".

צפו בכתבת איי-בי-סי:

גויארד, ילידת פריז, אם לשניים ואקרובטית זה יותר מעשרים שנה, הופיעה תחת שם הבמה "סאסון". מאז 2006 היא הייתה חברה בצוות KA של הקרקס המפורסם שנוסד בקנדה. הנהלת הקרקס מסרה: "אנו שבורי לב ושולחים תנחומים למשפחתה. בשעה כזו עלינו לתמוך זה בזה". גם הנהלת המלון בלאס וגאס מסרה תנחומים.

זו התאונה הקטלנית הראשונה בקרקס מאז הוקם לפני 29 שנים. ביום רביעי שעבר, אחד הלוליינים ספג זעזוע מוח כשנחת בטעות על משטח לא-מרופד. הרשויות בארה"ב הודיעו כי תיפתח חקירה לבדוק את נסיבות מותה של גויארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully