וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב בורנשטיין חי!

30.7.2013 / 17:32

התכנית החדשה של נדב בורנשטיין בקשת תיקרא ”חי בלילה” והיא תשודר בלייט-נייט ברצועה בה משודרים כיום שידורים חוזרים של "אנשים" - כך נודע לוואלה! ברנז’ה

תכנית האקטואליה החדשה של נדב בורנשטיין בקשת תיקרא "חי בלילה" והיא תשודר ברצועת הלייט-נייט, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם בזכיינית תאר את התכנית החדשה כ"תכנית סיכום לילית לכל מי שרוצה להיות בעניינים ולדעת על מה כולם מדברים, מה כולם רואים ומשתפים ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות".

את התכנית יערוך נדב פייניק, מי שהיה בעבר עורך התכנית "אנשים" וששימש לפני שעבר לקשת כעורך התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. בורנשטיין, לשעבר ראש דסק התרבות של חדשות 10, הגיש משדרים מיוחדים של חברת החדשות, שימש מגיש מחליף בתכנית "לילה כלכלי" והגיש בערוץ הבידור הישראלי את התכנית היומית ?15 דקות?. את דרכו בעיתונות החל כעורך בדסק החדשות של "מעריב" ובהמשך מונה לעורך התרבות של העיתון ולעורך המשנה של "המגזין". בורנשטיין הוא משפטן בהשכלתו, בוגר תואר ראשון במשפטים ובספרות באוניברסיטת תל אביב.

על פי אותו גורם, "'חי בלילה' תתייחס לסיפורי היום כפי שבאו לידי ביטוי ברשתות החברתיות כידיעות הנקראות ביותר, הסרטונים הנצפים, סטטוסים שזכו לשיתופים רבים, מילות החיפוש הפופולריות בגוגל ותמונות האינסטגרם הבולטות. הצופים ייקחו חלק פעיל בתכנית ובמהלך התכנית תתבצע בהצבעה בשידור חי לקביעת הסיפור שיסיים את התוכנית - אשר יקחו בה חלק טאלנטים מתכניות קשת השונות. את השקת התכנית ילווה פרויקט אינסטגרם, כאשר שישה משתמשי אינסטגרם ישראלים בולטים צילמו את בורנשטיין לשש תמונות שונות ואלה יועלו לאתר mako אשר גולשיו יבחרו את התמונה שתלווה את התכנית. בין הצלמים נמצא גם הזמר משה פרץ".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully