וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני, מסחרי

25.8.2013 / 9:21

רשת יוזמת מהלך למפרסמים תחת השם "חג קניות לאומי", במהלכו היא תקדם בכל האמצעים שברשותה מותגים ועסקים מסחריים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. וכן, גם תוכניות הבוקר בתמונה

הכינו את הארנקים: זכיינית ערוץ 2 רשת יוזמת בימים אלו מהלך עסקי ראשו מסוגו שיהיה מעין "חג קניות לאומי" ממותג, במהלכו היא תקדם בכל האמצעים שברשותה מותגים ועסקים מסחריים - כך עולה ממסמך שהגיע לידי לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה מציגה הזכיינית בפני מפרסמים וחברות מצגת המסבירה את היתרונות בהשתתפות באירוע הצרכנות, אשר ייקרא "Black Weekend", והם יציעו דרכה הנחות למוצרים שונים.

בלעדי: מדוע מעבירים שרי לפיד מאות אלפי שקלים ל”ידיעות אחרונות”?

רשת תעניק לאירוע הקניות שהיא יוזמת חשיפה אינטנסיבית ויוצאת דופן בשידוריה וביתר האמצעים שלה: במשך יותר משבוע האירוע יככב מדי שעה בהפסקות הפרסומות של הזכיינית בסך כולל של יותר ממאה תשדירים, "כתבות שטח" יפורסמו באתר האינטרנט ובפייסבוק ופרסום יירכש מתחנות הרדיו האזוריות ויעלה ב-22 מסכי CTV ברחבי הארץ. המהלך יכלול לא רק פרסום אלא גם תוכן שיווקי, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשת מבטיחים לחברות העסקיות שיקחו בו חלק גם אייטמים בתכניות הבוקר שלה, וזאת בניגוד לתנאי הזיכיון של הרשות השנייה האוסרים על מכירת אייטמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הפרזנטציה של רשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הפרזנטציה של רשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המהלך יושק בקמפיין פרסומי בעוד חודש וחצי ו-"Black Weekend" יתקיים באחד מסופי השבוע באמצע אוקטובר. "הרעיון הוא לייסד חג קניות לאומי שנתי וקבוע, והמטרה היא להניע מסה של צרכנים לקנייה ברשתות המששתפות", מסרו בזכיינית לחברות. רשת עצמה תממן פרסים באופן מלא, והיא תרכוש שלוש מכוניות שיחולקו לאותה מסה של צרכנים אליהם היא מבקשת לפנות. את המהלך העסקי של קידום "חג צרכנות" על ידי רשת מרכז המשנה למנכ"ל, אילן טוביהו.

טרם התקבלה תגובת רשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully