וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת גבוה, קצת עצוב

27.8.2013 / 13:22

אחרי פחות משנה מגזין התרבות "קצת גבוה" של ערוץ 10 יורד מהאוויר, זאת לאחר שהשיג נתוני רייטינג נמוכים שנעו סביב ממוצע של 3 עד 4 אחוזים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

אחרי פחות משנה מגזין התרבות "קצת גבוה" של ערוץ 10 יורד מהאוויר, זאת לאחר שהשיג נתוני רייטינג נמוכים שנעו סביב ממוצע של 3 עד 4 אחוזים. את התכנית, בהגשת יאיר ניצני, ערכה רותם יונה פאר והפיקה אותה עבור ערוץ 10 חברת ההפקות של גיא פינס "פינס גלעדי".

"קצת גבוה" אמורה הייתה להציב אלטרנטיבה איכותית לתכנית הריאליטי של קשת, "האח הגדול", אולם לא הצליחה לעמוד מולה. בערוץ 10 תיארו את התכנית עם השקתה כ"ניסיון לא שגרתי להציע לצופה, בפריים טיים של ערוץ ברודקאסט, אלטרנטיבה לבידור ולריאליטי במשדר קבוע שיסקר נושאי אמנות, תיאטרון, ספרות, קולנוע, מחול ומוזיקה". בשביל הגשתה חזר ניצני חוזר לערוץ 10 לאחר שבע שנים מאז ירדה תכנית הסאטירה "אחורי החדשות" שהגיש.

ממערכת "קצת גבוה" נמסר בתגובה: "בחודשים הארוכים ש"קצת גבוה" עם יאיר ניצני שודרה בערוץ 10 היכרנו קהל שמרגיש שמגיע לו לקבל את תכני התרבות בצורה מתקשרת וערוכה היטב, בלב הפריים טיים, ולא כמקובל, במשדרים שנדחקים לשולי לוח השידורים ומיועדים ליודעי ח"ן בלבד. אנחנו שמחים שלוח השידורים של ערוץ 10 מתמלא אחרי החגים בתוכניות חדשות ומבטיחות, ריאליטי, אקטואליה ודרמה, ועם זאת מקווים שבעתיד יימצא מקום לחזרתה של "קצת גבוה" לטובת הדיאטה הטלוויזיונית המאוזנת של עם ישראל".

מערוץ 10 נמסר: "התכנית 'קצת גבוה' יוצאת להפסקה אחרי שידור של שתי עונות ברצף?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully