וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר תושב עכו בחשד שאיים על יואב לימור

תושב עכו שנחשף בתכנית הבוקר של קשת כמי שהוציא כספים במרמה מאנשים שביקשו לתרום לחולת סרטן, זעם על מנחה התכנית יואב לימור ואיים עליו ועל אשתו. הבוקר הוא נעצר

פרסום ראשון: תושב עכו נעצר אתמול (חמישי) בחשד שאיים על מגיש תכנית הבוקר של קשת יואב לימור, זאת בעקבות אייטם שפורסם בתכנית ובה הוא עומת עם חשיפת מעשי מרמה והונאה שלו. האיש שלח בתקופה האחרונה הודעת סמס מאיימות ללימור ואף לאשתו, והוא הודה בחשדות נגדו בחקירה ונלקח הבוקר לבית המשפט.

תחילת המקרה בחודש מרץ, אז הופיעה בתכנית הבוקר של קשת, בהנחיית יואב לימור וגלית גוטמן, אישה בשם נינט כהן שחלתה בעבר בסרטן. היא הציגה למערכת התכנית מסמך ולפיו המחלה חוזרת והיא סובלת מגידולים בחזה וביקשה באמצעות תכנית הבוקר לאסוף תרומות לטיפולים שהיא צריכה לעבור. במערכת בדקו עם בתי החולים בהם טופלה לדבריה והם אישרו כי הוא אושפזה בהם בעבר. בסיום הראיון הוצפה המערכת בפניות של צופים שביקשו לתרום לה כספים.

אולם לאחר השידור הגיע אל מערכת תכנית הבוקר מידע לפיו האישה דווקא בריאה. מערכת התכנית פנתה לבית החולים נהריה והעבירה להם עותק מהמסמך שהציגה, ושם אישרו כי מדובר במסמך מזויף. היא הכחישה את הדברים, אולם בירור נוסף העלה כי אביה, תושב עכו, עומד מאחורי איסוף כספים במרמה באצטלה של טיפולים רפואיים והוא בעל עבר של מרמה בנסיבות דומות. בעקבות הגילוי עימתה אותו מערכת תכנית הבוקר עם הפרטים החדשים. את הסמסים המאיימים החל לשלוח למגיש יואב לימור בתחילת החודש, והוא כאמור נעצר והודה בכך בפני חוקרי המשטרה.

יואב לימור בחר שלא להתייחס לידיעה. מהפקת תכנית הבוקר של קשת נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אנחנו רואים את הנסיון לאיים על אנשינו בחומרה וסומכים על המשטרה שיעשו עבודתם נאמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully