וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל, בטיטו

24.9.2013 / 12:13

ברשות השידור החליטו להוריד מהאוויר את תכנית התרבות ”הזירה” בהנחיית גל אוחובסקי אחרי עונה אחת בלבד - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. את מקומה תתפוס ”המתורבתים”

ברשות השידור החליטו להוריד מהאוויר את תכנית התרבות "הזירה" בהנחיית גל אוחובסקי והיא לא תשוב לעונה נוספת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה משודרת התכנית בשידורים חוזרים עד להשקת לוח השידורים החדש של ערוץ 1 בשבוע הבא.

את "הזירה" הפיקה עבור רשות השידור חברת ההפקות "אבוט המאירי", ממנה הוזמנו עשרים תכניות וערכה אותה תמר גלבץ. בתחילה אמור היה לערוך את התכנית גם עמית שהם, אולם הוא פרש עם עליית התכנית לשידור ועבר לערוך את "מועדון המבקרים" של הזכיינית רשת. "הזירה" היא תוכנית מגזין התרבות השנייה שירדה בשבועות האחרונים מלוח שידורי הטלוויזיה. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, גם בערוץ 10 הסירו את מגזין התרבות שלהם "קצת גבוה" מהאוויר - אחרי פחות משנה שבה שודר. את התכנית הגיש יאיר ניצני והפיקה אותו "פינס גלעדי".

את מקומה של "הזירה" בערוץ 1 תפסה תכנית חדשה בהגשת מרב בטיטו, "המתורבתים". באופן שבו שיווקה רשות השידור את התכנית החדשה ניתן אולי למצוא רמזים לסיבות שהביאו להחלטה להוריד מהאוויר את תכניתו של אוחובסקי. בהודעה לעיתונות שליוותה את השקת "המתורבתים" נכתב שמטרתה היא "להשמיע את הקול של הקבוצות שיש להן פחות נגישות למוקדי הכוח של התרבות בישראל ובניגוד להרבה תכניות אחרות, ב'מתורבתים' לא יהיו אלה אנשי המרכז שינתחו את התרבות בפריפריה, אלא אנשי הפריפריה הם אלה שינתחו את התרבות במרכז".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "נהפוך הוא , הגורמים המקצועיים ברשות מעוניינים להמשיך ולשדר את תוכנית הזירה גם בשנה הבאה. לצערנו שמועות ורכילויות מופצות בצורה עיקבית על ידי בעלי אינטרסים אשר מעוניינים להביא לכאוס עד סגירת רשות השידור ובכך לפגוע באחת מאושיות הדמוקרטיה בארץ. מנכ"ל הרשות ההנהלה ועובדיה ילחמו נגד ניסיונות נואלים אלו ללא לאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully