וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל אוסף את השברים

21.11.2013 / 13:28

שבוע לסגירת התיק, מוסף "7 ימים" יפרסם מחר "יומן" שכתב שרון גל. "אם אתה לא עבריין מין - למה זה צריך להיות מרוח בכל מקום אפשרי?", הוא פונה אל הקולגות

מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות יפרסם מחר (שישי) טור אישי, מעין "יומן", שכתב שרון גל בשבועות האחרונים בעקבות פרשת החשדות להטרדות על רקע מיני. הטור של גל יתפרסם שבוע לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת כנגד גל, ובעת שהתיק נמצא בפרקליטות לצורך עיון וקבלת החלטה בעניינו.

גל מבקר את התקשורת שסיקרה את הפרשה באינטנסיביות יחסית. "מי שמחליט לא לצלם את עצמו לסדרת טלוויזיה ורק עובד בטלוויזיה, לא חייה להכניס את כל עם ישראל אל חייו הפרטיים. אם אתה עבריין מין חלילה, לגיטימי שייכנסו לך למיטה, אבל אם אתה לא - למה זה צריך להיות מרוח בכל מקום אפשרי?", הוא כותב.

שרון גל. שי אוקנין
"נשבע שהוא היה לבוש לגמרי". שרון גל/שי אוקנין

הוא התייחס גם לשיחת צ'אט שניהל באנונימיות עם אחד מעובדי ערוץ 10 באתר ההיכרויות "אטרף". כזכור, העובד עמו דיבר התלונן כי גל הראה לקולגות שלהם תמונות חושפניות שלו. "זהה לא היה, אפילו לא קרוב", טוען גל. "בסך הכל שיחה די משמימה בין שני אנשים, שאף אחד לא יודע באותו שלב את זהות האחר, עד שמגיעה אלי תמונת הפנים. נשבע שהוא היה לבוש לגמרי באותה תמונה", כותב גל, ומציין שבשלב זה השיחה הסתיימה והוא חשף את עצמו בפני אותו עובד כמה ימים לאחר מכן.

הדס שטייף: "עמנואל רוזן בחיים לא ישמע ממני סליחה"

  • עוד באותו נושא:
  • שרון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully