וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופת צדקה

24.11.2013 / 17:29

פרסום ראשון: לאחרונה החלה רשת לשלב תוכן מסחרי בתוך פרומואים - שאמורים לשמש לקידום תכניות בלבד. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשות השנייה שוקלים לפתוח נגדה בהליך הפרה

זכייניות הטלוויזה מחפשות כל הזמן דרכים יצירתיות ועוקפות-רגולציה על מנת למקסם רווחים, אולם הפעם נראה כי רשת מצאה דרך יצירתית במיוחד: כיוון שזמן שידור הפרסומות הוא מוגבל, לאחרונה החלה זכיינית ערוץ 2 לשלב תוכן מסחרי בתוך פרומואים - שאמורים לשמש לקידום תכניות בלבד. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשות השנייה בוחנים בימים אלה את הסוגיה, ושוקלים לפתוח בהליך הפרה אשר בסופו עלולה רשת להיקנס.

מדובר בפרומואים לתכנית הפנאי "לחיות טוב" בהנחיית סופי צדקה וענת הראל. בתכנית ישנה פינת קולנוע, ובפרומואים מצוינת הפינה תוך מתן חשיפה מסחרית לסרט קולנוע המקודם בימים אלה - זמן חשיפה ששווה כסף רב, וכיוון שהוא משודר במסגרת מקבץ הפרומואים הוא אינו "נספר" לרשת במכסת הפרסומות. כמו כן נודע לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם החשיפה לאתר האינטרנט של רשת נבחנת כנעשית בניגוד להוראות הרשות השנייה, שכן אסור לחשיפה זו להופיע במסגרת תשדירי הפרומואים.

ומהי ההגדרה של קדימון על פי החוק? "תשדיר המודיע על לוח שידורים או על שידור אחד או יותר שישודרו בעתיד, בין מיד לאחר שידורו ובין מאוחר יותר באותו יום או במועד אחר". שילוב תכנים מסחריים בפרומואים - אסור.

מהרשות השנייה נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה. ברשת מסרו בתגובה כי לא ידוע להם על בדיקה כזו. לשאלה האם חברות הפצת הסרטים המופיעות בפרומואים של "לחיות טוב" משלמות עבור החשיפה בפרומואים, בחרו בזכיינית שלא לענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully