וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים כמוהו לא צריכים למות בגיל 74, להילקח בחטף"

27.11.2013 / 15:17

”אריק היה בסוג של אופוריה מזה שהוא מתחיל לכתוב”, סיפר הבוקר באולפן וואלה! עיתונאי מעריב אביעד פוהורילס אשר פגש אותו שעות לפני מותו. ”הטור היה מוכן עוד משלשום”. צפו

מערכת וואלה!

הטקסט האחרון של אריק איינשטיין יתפרסם בסוף השבוע בעיתון מעריב, לאחר שניאות לכתוב למוסף העיתון טור שבועי קבוע. עיתונאי מעריב אביעד פוהורילס היה זה ששמר על קשר איתו בעניין זה, והעיתונאי האחרון שפגש אותו לפני מותו. פוהורליס הבחין במהלך הפגישה שהזמר לא חש בטוב והחליט לסיים אותה לפני הזמן. כשעה לאחר שהעיתונאי יצא מביתו של איינשטיין, הזמר הובהל לבית החולים במצב קשה.

"אריק היה בסוג של אופוריה מזה שהוא מתחיל לכתוב, הוא לא איש של טכנולוגיה", סיפר פוהורילס הבוקר כאשר התארח באולפן וואלה!. "לא התערבתי לו. הקלטתי אותו והעברתי את הדברים לכתב. הטור היה מוכן עוד משלשום. הוא צלצל אליי אתמול וביקש כמה תיקונים, אמרתי לו שהטור מושלם, הוא אמר לי 'בוא, בוא', וכשאריק אומר - אני מתייצב. הוא היה חיוני, שתה קפה שחור", סיפר.

"בשלב מסוים הבנתי שכואב לו ושמוטב שנסיים. הוא אמר 'תודה יקירי'. הייתי אצלו ב-17:00. עשר דקות אחרי שעזבתי סימה אמרה לי שהוא לא מרגיש טוב ושהחליטו להזעיק מד"א", סיפר. "שעה אחרי זה, רגע לפני שאני שולח את הטור, אני רואה הודעה עם תמונה בטלוויזיה שהוא במצב קשה. כל בית החולים נרתם להציל את אריק. בקומה מינוס 2 כולנו היינו בשתיקה, פרט לכמה רגעים שמישהו מזכיר משהו מעברו. היינו שם עשרות בודדות, המשפחה החברים הקרובים", הוא מספר. "אנשים כמוהו לא צריכים למות בגיל 74, להילקח בחטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully