וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילותיו של אריק באו"ם: "אני ואתה נשנה את העולם"

שגריר ישראל באו”ם ציטט משירו של הזמר המנוח וסיפר בנאומו במועצת הביטחון על ”האגדה הישראלית”. ”השאיר נכסי תרבות ישראלים, אבל האמונה בכוח לשנות היא מסר אוניברסלי”

צילום: נציגות ישראל באו"ם, עריכה: יותם בן-דוד

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, ספד אתמול (רביעי) לאריק איינשטיין במסגרת נאומו במועצת הביטחון. פרושאור סיפר לנוכחים: "אחד מגדולי הזמרים של ישראל בכל הזמנים הלך אתמול לעולמו. אריק איינשטיין היה אגדה ישראלית".

סיקור מיוחד - נפרדים מאריק:
לא בושה להיות עצוב: מסע ההלוויה בתמונות
אורי זוהר ספד לאיינשטיין: "לא יכול לעזוב אותך"
מוני מושונוב נפרד מאריק: "תמיד האמנת שאהבה תנצח"

פרושאור נאם במסגרת הדיון השנתי של מועצת הביטחון על המאבק העולמי בטרור, ואמר: "המילים היפות של שירו המפורסם - 'אני ואתה נשנה את העולם' - מבטאות בפשטות את הרעיון עליו הוקם ארגון האומות המאוחדות. רק בעבודה משותפת נוכל להביא לשינוי וליצור עולם טוב יותר. כוחן של המילים הללו חזק מכל נאום".

מתאבלים על מותו של אריק איינשטיין בכיכר רבין. נובמבר 2013. בן קלמר
אבלים על מותו של אריק איינשטיין, כיכר רבין, היום/בן קלמר

"המילים הללו מלוות אותי ואת חבריי למשלחת ישראל לאו"ם מדי יום כשאנחנו נלחמים לשנות תפישות עולם. אריק איינשטיין השאיר אחריו נכסי תרבות ישראלים, אבל האמונה בכוח לשנות ביחד היא מסר אוניברסלי שמהדהד היום באו"ם", הוסיף השגריר.

הזמר והיוצר אריק איינשטיין הובא למנוחות אתמול אחר הצהריים בבית העלמין טרומפלדור בתל אביב. עשרות אלפי בני אדם הגיעו בשעות הצהריים לכיכר רבין, שם הוצב ארונו, על מנת לחלוק כבוד אחרון לאחד מענקי הזמר והתרבות העברית. מכיכר רבין יצא מסע ההלוויה לכיוון בית העלמין. איינשטיין מת אמש בגיל 74 לאחר שסבל ממפרצת באבי העורקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully