וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א ערכו ערב מחווה לאריק איינשטיין

28.11.2013 / 16:32

כ-500 אדומים הגיעו למקום בו היה ממוקם אולם אוסישקין. קבוצת הכדורגל תופיע עם חולצות לזכרו של הזמר בקרית שמונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כ-500 אוהדי הפועל תל אביב התכנסו הערב (חמישי) היכן שהיה ממוקם אולם אוסישקין, כדי לחלוק כבוד לאיינשטיין ז?ל. בין הנוכחים היה ניתן למצוא גם את ארז אדלשטיין, רוני דניאל, איתי אנגל וניר סביליה, שאמר ש?הרגע אין אדום או צהוב. כולנו הגענו כדי לחלוק כבוד לאיש גדול?. האוהדים, רובם בחולצות אדומות, הדליקו נרות, תלו שלטים וניגנו ושרו שירים של הזמר המנוח.

בתוך כך, היום הודיעה הנהלת הפועל תל אביב בכדורגל שהקבוצה תעלה למשחק החוץ שלה נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת עם חולצות שעליהן יתנוסס הכיתוב "אריק איינשטיין 1939-2013". אלי קמחי, יו?ר ובעלי פוג'יקום, ספונסרית הפועל תל אביב, שוחח הבוקר עם הבעלים חיים רמון והציע להסיר את פרסום לוגו פוג'יקום ממדי הקבוצה במשחק הליגה ביום שבת, ולתת את הכבוד לאיינשטיין שהלך לעולמו ביום רביעי.

הנהלת המועדון נענתה ליוזמה ובשבת יעלו השחקנים עם המדים המיוחדים - הפועל אריק איינשטיין תל אביב. כמו כן, הנהלת המועדון הודיעה שלפני משחק הליגה נגד מ.ס אשדוד בשבוע הבא, ייערך טקס לזכרו של הזמר שהיה ידוע באהדתו רבת השנים לקבוצה.

אתמול השתתפו אנשי ושחקני הקבוצה בהלוויתו של איינשטיין.הקשר גילי ורמוט נפרד אף הוא מאיינשטיין ואמר: "נפטר אדם שהוא רוח המועדון. האוהד מספר אחת שסימל את האהדה דווקא בהפסדים, אדם שסימל את הרומנטיקה בכדורגל. לאריק היו כל כך הרבה שירים, אחד מהם אף ליווה אותי בחופה. הסבנו לו הרבה רגעי נחת ואושר ולצערי גם כאלו שפחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אוהדי הפועל תל אביב באירוע לזכרו של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב הערב היכן שהיה אולם אוסישקין/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב באירוע לזכרו של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב באירוע לזכרו של אריק איינשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully