וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית לחם" בחוץ: סוף תור הזהב של האוסקר הישראלי?

22.12.2013 / 13:07

בפעם השנייה ברציפות נשאר סרט ישראלי מחוץ לאוסקר לפרס הסרט הזר. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! על האכזבה בישראל ובאיראן ועל השמחה של הפלסטינים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מופתעים מהאזנות הסתר של ארה"ב? מנהיגי ישראל ממש לא: ראשי הממשלות שלנו מתנהלים כבר שנים מתוך הבנה שארה"ב רואה ויודעת הכל. איש ציבור בכיר מספר לוואלה! חדשות על אירוע שהתרחש בקדנציה הראשונה של נתניהו: "בפגישה שעסקה בנושאים רגישים בבית ראש הממשלה, נתניהו התכופף, כיסה את פיו בעיתון ואמר 'דבר בלחש, האמריקנים מאזינים'". יוסי מלמן, פרשן "סופהשבוע" לענייני מודיעין, מסביר על הטכנולוגיות המתקדמות להאזנות סתר בין מדינות.

עדויות בפרשת האונס הקבוצתי שנחשפה אתמול בוואלה! חדשות: "אמרו לי שהיא זורמת, אני בכלל בתול" – זו עדותו של הנער שקיבל את הנערה כמתנת יומולדת. הנערים החשודים הובאו היום להארכת מעצר בבית המשפט לנוער ושני נערים נוספים נעצרו. המשטרה מגדירה את הפרשה כ"רגישה ומורכבת" וצפויה לחקור קטינים נוספים שעל פי החשד מעורבים בפרשה.

תיעוד הפוגרום של האריתראים בכנרת: אבנים, מקלות ופאניקה – כך חושפים צילומי וידאו של מצלמות האבטחה שהגיעו לידי וואלה! חדשות. תושבי הקיבוץ התבקשו להישאר להסתגר בבתיהם. שלומי ברדה, אחראי האבטחה של שגריר אריתראה: " "אם היו מתעכבים עשר שניות בחילוץ השגריר – היה שם לינץ' ".

התחזית: היום בהיר וללא שינוי של ממש בטמפרטורות, הלילה בהיר וקר. מחר התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully