וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: נתניהו נפגש עם בכירי קשת; את הכותרות שמר דווקא לבוקר

29.1.2014 / 12:22

רה”מ נפגש אמש עם בכירים וטאלנטים של קשת לשיחת רקע שהוגדרה כסגורה. הוא נשאל אמנם על אמירתו של יו”ר ”הבית היהודי”, אבל לא הגיב בחריפות. ”הוא עושה את מה שהוא עושה”

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך אתמול (רביעי) שיחת רקע קבוצתית עם טאלנטים ועיתונאים של זכיינית ערוץ 2 קשת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

בפגישה נכחו בין היתר מנכ"ל קשת אבי ניר, יעקב אילון, יואב לימור, אילנה דיין וכן עורכי תכניות ומנהלים בכירים נוספים בזכיינית, וטאלנטים כדוגמת דרור גלוברמן, חיים אתגר ונדב בורנשטיין. אחד הנושאים שעלו בשיחה הסגורה - תגובתו של נתניהו לדבריו של בנט בנושא מתנחלים תחת ריבונות פלסטינית, התפוצצה הבוקר בתקשורת לאחר ש"הוצנעה" על ידי נתניהו אתמול בשיחה עם הבכירים.

השיחה הוגדרה שיחה ל"רקע עמוק", כלומר, אנשי קשת הסכימו שלא לפרסם את תוכן הדברים שנאמרו בה או לפרסם את עצם קיומה. השיחה ארכה קצת יותר משעה, ולאחר שאנשי קשת העלו בפני נתניהו נושאים לדיון הוא התייחס אליהם וענה לחלק מהשאלות שהוצגו בפניו. הנושאים שהעלו אנשי קשת הקיפו מגוון תחומים הועמדים על סדר היום, לרבות הסוגיה שתפסה את כל כותרות אתרי האקטואליה הבוקר, המשבר בין נתניהו ליו"ר מלגת הבית היהודי נפתלי בנט.

על פי גורמים שנכחו בפגישה, נתניהו נמנע מלתת לאנשי קשת את הכותרות שפורסמו הבוקר. גורמים בזכיינית סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי נתניהו נשאל בפגישה על יחסיו עם יו"ר "הבית היהודי", אולם הותיר בפניהם את הרושם כי היחסים עם בנט תקינים, וזאת בניגוד למה שפורסם הבוקר. כאשר נשאל נתניהו על אמירתו של בנט בעניין השארת ישראלים תחת ריבונות פלסטינית, אמר נתניהו כי בנט "עושה את מה שהוא עושה", ולא הגיב להתבטאות באופן חריג.

הבוקר, כאמור, הוציאו מקורביו לכלי התקשורת אמירות חריפות בהרבה שלא נאמרו אתמול, ובהן "אם בנט לא יתנצל הוא מסכן את הרכב הממשלה הנוכחית" ושהתנהגותו פוגעת באינטרסים של ההתיישבות ביהודה ושומרון.

בלשכת ראש הממשלה ובזכיינית קשת בחרו שלא להתייחס לתוכן השיחה או לעצם קיומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully