וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בשדה התעופה: אייל גולן מסתבך

וואלה! סלבס

29.1.2014 / 15:12

רגע אחרי שנחת בנתב"ג, התבקש הזמר לעבור בידוק של רשות המכס המקומית. כשבחר להמשיך בדרכו והתעלם מהם - הוזעקו למקום שוטרים, שעכבו את הזמר. וואלה! סלבס בלאגן

אייל גולן. אלוני מור,
טוב שבאת? אייל גולן היום בנתב"ג/אלוני מור

אם חשבתם שלאייל גולן אין מספיק צרות בחיים, היום (ד') הוא גם הסתבך עם אנשי נמל התעופה בן גוריון. אחר הצהריים, נחת גולן בארץ ישראל בתום סיבוב הופעות בארצות הברית.

אחרי שעזב את אולם הנוסעים וכבר הגיע לרכבו, פנו אליו בודקי המכס וביקשו ממנו להתלוות אליהם לבדיקה. גולן, שלא הבין על מה המהומה, הציע להם לבדוק את התיקים במקום, אך אלו התעקשו שבכל זאת יתלווה אליהם - זאת למרות נוכחותה של התקשורת במקום.


עוד סיפורים חמים?
מקורבים לאייל גולן: "הסתכסך עם חברו הטוב"
איתי תורג'מן עובר על החוק. שוב
כוכבת מסך נעצרה בחשד לזיוף

אייל גולן. ניר פקין
"זה לא אני!". אייל גולן היום בנתב"ג/ניר פקין
אייל גולן. אלוני מור,
מהומה. גולן/אלוני מור

על פי עדי ראייה במקום, לאחר ויכוח קולני במקום, הסכים גולן להכנס לאחד החדרים, שם נבדקו תיקיו, הוא נחקר ושוחרר - לאחר שלא מצאו שום דבר חריג במזודוותיו.

כשיצא, סיפר גולן לכתבים שחיכו במקום כי בכל הפעמים שבהן עובר בטרמינל, הוא נוהג לצחוק עם הבודקים - אך הפעם, לצד המצלמות וההתרגשות שעורר שובו לארץ, החליטו הבודקים לזכות לפרסום על חשבונו.

מליאם הפקות, חברת ההפקות של גולן, נמסר כי "אייל גולן נבדק כאחד האדם בשמחה וכמובן שלא עבר כל עבירה. אנו דוחים את כל הנסיונות ללבות את האש, לחבל ולהזיק".

דוברות המכס מסרה בתגובה: "מר גולן התבקש להניח את המטען שלו לבדיקה שגרתית. הוא התנגד לבדיקה והשתמש בשפה בוטה נגד הבודקים ואז יצא החוצה מבלי להיבדק. מר גולן הוחזר לאולם על מנת להשלים את הבדיקה, כפי שהיה נעשה לכל נוסע אחר שהיה נוהג כך ובתום הבדיקה המשיך לדרכו".


וואלה! סלבס נעצרה במכס אחרי שניסתה להעביר כמות חריגה של גבינה צהובה.


רכלו על ההתקלות של גולן בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully