וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו לרכוב על הגב של אייל גולן

30.1.2014 / 10:26

כל אותם עיתונאים ו"אנשי מוסר" תוקפים את הזמר המפורסם למען מטרה אחת - פרסום. אייל גפן קורא להם להפסיק לנצל את זמן השידור לשם כך ומזכיר כי גולן הוא זכאי

תניחו לו כבר, ניקרתם בו עד העצם האחרונה, חבורת נשרים טורפת שמסתובבת עם המקור חופשי. די. מסתובבת בביצה חבורה של טרמפיסטים שכל פעם שמסתמנת אופציה לטפס על איזה טרמפ צהוב היא חוגגת. מנסים בכוחות מדומים לתחזק את הדרמה הלעוסה עם אייל גולן.

יש איזה אצילות מדומה ודביקה של כל מיני פו?צים שמדברים ומטיפים בשם המוסר. מספיק, זה טרחני, פתטי ומביך. יש איזה כנס נשים שמתרוצצת המולה סביבו: גולן כן יופיע או לא יופיע? די, המשטרה בדקה, אין שום עילה להגיש נגדו כתב אישום, ואם לא מגישים נגדו כתב אישום, אז הוא לא עשה שום דבר בניגוד לחוק. אחרי קביעת המשטרה, כל אחד עם הפרשנות שלו, ועם הבזקי המחלה הפרטית שהוא נושא בנפשו.

לא הוגן שמי שיש לו זמן שידור ימציא אמת נוחה ויהלום בה על כל צעד ושעל. ההתחסדות והצורך האובססיבי להיות סמן מחנך, בדרך כלל מסתירה פגם התנהגותי. כל מופעי הסרק האלה של פקידי המכס ושל כל מיני טרמפיסטים זולים שמחפשים בנרות אלומת אור שתאיר אותם, מביישים אותם עצמם.

מנצלים זמן מסך להתחסדות

אל תבלבלו את הראש עם הטענה לפיה "יש דברים ציבוריים שגם אם הם קיבלו אישור חוקי אסור שיקרו". מי שמכם? ועל פי איזה שיקול דעת אתם מבקשים להטיף לי את כללי המוסר שלכם?

למה? כי יש לכם זמן שידור ואתם תגרמו למחיקתו של אייל גולן? אם הייתם טיפה יותר ערניים הייתם מבינים שאתם עובדים הפוך, כל מילה רעה על אייל גולן מחזקת באופן משמעותי את האנשים שאוהבים אותו, ואליהם מצטרפים עוד אלפים, כי התקשורת היא שמאלנית ועל כל מילה רעה שלכם תחטפו ארבע מהם.

עורכי עיתון "פנאי פלוס", שנים אתם מתפרנסים מהאיש הזה, שנים קונים את המוצר שלכם כי יש תמונה וכתבה על אייל גולן, והנה אתם קמים עכשיו ומחרימים אותו למרות שאין כתב אישום. אל תבלבלו את המוח ואל תספרו שתפקידכם לשמור על המוסר. אתם פורמט שצריך להרוויח כסף וזה מה שיושב בראש של הבעלים שלכם, רווח ורווח בלבד. אז שלא יקנו אתכם שם בבית בקלות, ההתנפלות על אייל גולן איננה שמירה על המוסר, אלא מתקפה אישית.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully