וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס טריטוריאלית

11.2.2014 / 17:28

יומיים אחרי ההודעה הדרמטית של FOX על הורדת ”אקס פקטור” לאחר 3 עונות בלבד, והבעלים של הפורמט בחו”ל משדרת עסקים כרגיל ומעניקה לרשת פרס על השקת המותג בישראל

יומיים לאחר ההודעה הדרמטית של רשת "פוקס" האמריקאית על כך שהיא מורידה מהאוויר את "אקס פקטור" לאחר שלוש עונות בלבד, ו-Syco - הבעלים של הפורמט בחו"ל - משדרת עסקים כרגיל: החברה ארגנה תחרות בין 43 הזכיינים מסביב לעולם שעדיין משדרים את התוכנית, והעניקה לזכיינית ערוץ 2 רשת פרס על השקת המותג בישראל.

חברת Syco השייכת לסיימון קאוול ולחברת סוני ערכה את הכנס בלונדון, והוזמנו אליו נציגים מכל המדינות המשדרות את "אקס פקטור". קאוול עצמו, אשר נכח באירוע, הודיע כי בכוונתו לשוב ולשמש כשופט בגרסה הבריטית של "אקס פקטור". העונה האחרונה של התכנית בארצות הברית הייתה מאכזבת עבור הרשת וסומנה ככשלון של ממש. בקרב קהל היעד העיקרי שלה של בני 18 עד 50, צנח מספר הצופים כמעט במחצית. בפרימיירה של העונה הראשונה צפו כ-12.5 מיליון איש, וזו של העונה השלישית הסתפקה בכ-6.5 מיליון צופים בלבד.

פרק ההשקה הגבוה ביותר מבין תכניות המוזיקה בישראל

אולם בעוד בארצות הברית הפסידה "אקס פקטור" בעיקר למתחרה "The Voice" - בישראל המצב שונה, שכן שני הפורמטים נמצאים בידיים של אותה זכיינית ולכן לא תיווצר בינהם תחרות. בזכיינית ערוץ 2 רשת, כלפי חוץ לפחות, לא מודאגים מהמתרחש מעבר לים. נשענים על נתוני פרק ההשקה הגבוה ביותר מבין תכניות המוזיקה בישראל עם 40% רייטינג ועל פרס השקת התכנית שקיבלה מ-Syco, מברכים אנשי הזכיינית על הזכייה.

"השקת מותג טלוויזיוני חדש בסביבה תחרותית היא משימה מאתגרת", מסר היום אילן טוביהו, משנה למנכ"ל רשת בהודעה לתקשורת של הזכיינית. "אנחנו שמחים וגאים על הבחירה במותג 'אקס פקטור ישראל' במקום הראשון בעולם. העבודה המשותפת של כל מחלקות החברה על עובדיה ומנהליה עשו זאת ללא דופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully