וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרגמי הכתוביות שובתים: העילגות שולטטטת!!1

23.2.2014 / 12:43

מתרגמי הכתוביות הכריזו על שביתה בעקבות תנאי העסקה שהלכו ונשחקו. מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות מסביר איך תרגום עילג עלול להשפע לנו על השפה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: הנשיא שמעון פרס בחר את הזוכים בפרס עיטור הנשיא לשנת 2014, הפרס יוענק השנה לסטף ורטהיימר, הרב לאו, רות דיין וקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל. עיון ברשימה הנוכחית לצד רשימות הזוכים בשנים הקודמות מגלים כי פרט לאביגדור קהלני לא נמצאו זוכים מעדות המזרח או מהמגזר הערבי. מדוע הזוכים בפרס עיטור הנשיא הם צברים או ממוצא אירופאי?

נסיכת הגז, מתאגרף לשעבר או מנהיג לאומני – אנטישמי, האנשים שהובילו את המהפכה ומי מהם ישתלט על אוקראינה? ינוקוביץ' הודח והמהומות שככו אך המאבקים על עתידה של אוקראינה רק מתחילים. הנאום של יוליה טימושנקו, סמל המהפכה הכתומה של 2004 הבהיר למנהיגי המפלגות באופוזיציה כי המרוץ לנשיאות לא יהיה חף ממאבקים. מי הולך לרשת את מקומו של ינוקוביץ' והאם הוא יצליח להביא את בשורת הדמוקרטיה למדינה?

התפתחות בחקירת הירי לעבר מעון אקים: אחרי סערה ציבורית ומעצר חשודים התברר כי הירי שהיה לכאורה על מעון החוסים בצהלה הוא לא יותר מאשר עבודה לא מוצלחת של שיפוצניק עם יד קלה על המקדחה.

פרידה מאולימפיאדת סוצ'י: אולימפיאדת החורף הצליחה מעבר למצופה לא רק ביכולת להצניע ביקורת חיצונית על המדיניות של פוטין אלא גם הצליחה למשוך קהל צעיר ע"י כך ששילבה ענפי ספורט מתחום האקסטרים במשחקים האולימפיים.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר במהלך היום יהיה דומה, בשעות הערב צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully