וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות הקטינה: "ברלד הבטיח שאופיע בטלוויזיה"

שלומי גבאי

26.2.2014 / 12:23

הנערה בת ה-17, שטענה כי הקומיקאי ירון ברלד תקף אותה מינית, סיפרה כי "הוא הבטיח לקנות לי מתנות. היינו בקשר במשך 3 חודשים אך לא היה אקט מיני עד שהוא ניסה לתקוף אותי"

צילום: דניאל בוק, שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

(קיציס הגיע לבקר את ברלד: "הוא מת לדבר")

"היינו בקשר שלושה חודשים, הוא הגיע מספר פעמים לחדרה, אבל לא היה בינינו שום אקט מיני עד שהוא ניסה לתקוף אותי", כך העידה הקטינה בת ה-17 שהתלוננה נגד הקומיקאי ירון ברלד, בטענה שתקף אותה מינית. לדבריה, "הוא הבטיח שאשתתף במערכון בטלוויזיה וקנה לי ג'ינסים ופרחים".

בנוסף לתלונתה של הקטינה, לפנות בוקר התלוננה אישה נוספת נגד ברלד. תושבת מרכז הארץ בת 35 לחייה טענה בתחנת חדרה כי ברלד ביצע בה מעשים מגונים. יצוין כי אופי המעשים שעליהם התלוננה הצעירה, זהים בתיאורם לאלה שתוארו בתלונה הראשונה נגדו. הבוקר זומן ברלד לחקירה נוספת בתחנת המשטרה בחדרה, ובמהלכה יקיימו החוקרים עימות בינו לבין המתלוננת הקטינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תלונה התווספה נגדו לפנות בוקר. ברלד והמתלוננת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברלד התנהג אליי באלימות, הוא כפה עצמו עליי למרות שהתנגדתי", אמרה המתלוננת בת ה-35 לחוקרים. כפי הנראה, מדובר בעבירה שבוצעה לכאורה לפני כ-17 שנה, בזמן שירותו הצבאי של ברלד. על פי החשד, הקומיקאי ניסה לכפות את עצמו על המתלוננת בזמן ששהו יחדיו במגורים בבסיס הצבאי שבו שירתו יחדיו. המתלוננת התנגדה והתלוננה על מעשיו כבר אז בפני גורמים צבאיים.

לפי דברי המתלוננת בת ה-35, בסמוך לאירוע עליו סיפרה, הוגשו עוד שלוש תלונות של חיילות נוספות שהונחו על שולחנה של קצינת הח"ן בבסיס. החומר הגיע לידי מצ"ח אך לא הבשיל לכדי אישום והוא מצוי איפשהו בארכיון הצבאי. לדבריה, אופיו האלים של ברלד היה ידוע ואף המפקדים בבסיס הכירו אותו כאלים. במהלך החקירה המתנהלת נגד ברלד, נחשף מסמך צה"לי פנימי בו ציין אחד הקצינים בבסיס את אופיו הבעייתי והאלים לכאורה של ברלד.

במקביל, תושבת מרכז הארץ בת 21 יצרה קשר עם המשטרה ואמרה כי היא מתלבטת האם להגיש תלונה נגד ברלד על כך שלכאורה ביצע בה בתקופה האחרונה עבירות מין בעלות אופי דומי לזה של התלונות שכבר הוגשו. לדבריה, ברלד עשה את המעשים תוך כדי שהוא מבטיח לה שיקדם אותה ויעזור לה להשתתף בתוכניות טלוויזיה.

ברלד הגיע בשעות הצהריים לתחנת המשטרה בחדרה במטרה לעבור עימות מול המתלוננת בת ה-17, שמסרה קודם לכן עדות נוספת במשטרה. ברלד נעצר אתמול בחשד לתקיפתה של המתלוננת הראשונה. הוא נחקר בתחנת משטרת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה - עמה יש לו היכרות מוקדמת - על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד, שמשתתף בתוכניות הסאטירה "ארץ נהדרת" ו"בובה של לילה", הודה בהיכרות עם הנערה, אך הכחיש את המעשים המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully